رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : کمیسیون امنیت ملی جلسه ای برای بررسی موضوع برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش و نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم تشکیل می دهد.

کمیسیون امنیت ملی تغییر قانون استفاده از سلاح را بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، وحید جلال زاده با اشاره به شهادت علی اکبر رنجبر مامور نیروی انتظامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: 

«لازمه تامین امنیت و آسایش مردم تقویت اقتدار پلیس در برخورد با متخلفین است.
ضمن تسلیت شهادت جانکاه ⁧‫شهید علی اکبر رنجبر‬⁩، کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در اولین نشست هفته جاری خود به بررسی"برخورد قانونی و سخت با اراذل و اوباش" و "نگاهی نو به قانون استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم"خواهد پرداخت. قانون حامی محافظین از جان و ناموس مردم خواهد بود.»

جلال زاده این توییت را با هشتگ «شهید علی اکبر رنجبر» منتشر کرد.

بنا بر توضیحات سرهنگ کاووس محمدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس، شامگاه چهارشنبه (۱۳ بهمن) ماموران انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز هنگام اجرای ماموریت با اراذل و اوباش، درگیر می شوند. در این درگیری ستوان یکم علی اکبر رنجبر براثر ضربه سلاح سرد(قمه) از ناحیه گردن به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به خیل شهدا پیوست.

بعد از آن حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس در ۱۵ بهمن گفت که قاتل سرهنگ دوم شهید رنجبر در شیراز دستگیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.