۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 786946

در شرایطی که مدیران باشگاه شهرخودرو از تقویت تیم خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر خبر داده بودند اما آنچه از ظاهر امر پیداست اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان سرشناس این تیم نیز به فکر جدایی از جمع مشهدی‌ها افتادند تا این تیم با شوک جدی کوچ دسته جمعی بازیکنان خود مواجه شود.تا به امروز حدود ۶ بازیکن این تیم به بهانه مختلف قید ماندن را زده‌اند که آخرین‌شان کمندانی بود.

اما با وجود این، مدیران این باشگاه به واسطه ذهن خلاق خود شوی استخدام سه بازیکن خارجی را به اجرا درآورند تا با این حربه بتوانند ناکامی محض خود در حفظ ستاره‌های نیم فصل اول را کاور کنند. جدایی هفت بازیکن شاید به‌باور مربی بی کارنامه‌ای چون داوود سیدعباسی اتفاق مهمی نباشد، اما به اعتقاد بسیاری از کارشناسان حوزه فوتبال این موضوع ساختار پر ایراد فنی شهرخودرو را با اشکالات بزرگ رو به‌رو خواهد کرد تا حدی که این تیم به سقوط به لیگ دسته یک نزدیک‌تر از هر زمانی شود.

البته شهرخودرویی‌ها برای آنکه در فصل نقل و انتقالات زمستان زیاد هم بیکار نباشند، اقدام به جذب چند بازیکن کردند که سرشناس ترین بازیکن جذب شده فردین رابط بازیکن سکونشین استقلال بود که حتی در بازی‌های دوستانه برای آبی پوشان پایتخت به میدان نرفته بود، اما با این شرایط او به صورت قرضی راهی شهرخودرو شد تا نیم فصل در این تیم به میدان برود. نفر اول برنامه «ستاره شو» دیگر بازیکنی بود که شهرخودرو نسبت به جذب آن اقدام کرد تا کلکسیون اتفاقات عجیب و غریب در این باشگاه مشهدی کامل شود. دیگر بازیکنی که به جمع شاگردان سیدعباسی ملحق شد، پیام ملکیان بود که حالا شنیده می‌شود به دلیل عدم آمادگی بدنی به احتمال فراوان از جمع شهرخودرویی‌ها جدا خواهد شد تا رکورد جدیدی را در نقل و انتقالات به نام خود به ثبت رساند و بدون حتی یک دقیقه بازی برای این تیم در لیگ برتر از تیم جدیدش برکنار شود. حالا پرسش هواداران این باشگاه بحران زده این است که چگونه تیمی که با اقتدار به عنوان جدی‌ترین گزینه سقوط به لیگ دسته یک شناخته می‌شود بدون جذب یک بازیکن کلیدی و سرنوشت ساز و از دست دادن جمع کثیری از بازیکنان نام آشنای خود قصد دارد از منطقه خطر جدا شود و از سقوط نجات پیدا کند.

به نظر می‌آید سناریوی تلخی که در فصل بیست و یکم برای تنها نماینده شرق کشور در لیگ برتر به دست حمیداوی و شرکای او کلید خورد، با این کیفیت تمام نخواهد شد و همچنان شاهد اتفاقات تاریخی و به یادماندنی در این باشگاه خواهیم بود تا پس از ابومسلم، پیام و سیاه جامگان حالا یک تیم دیگر از مشهد در آستانه نابودی کامل قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.