مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند با بیان اینکه مصرف روزانه این مجتمع حدود ۳ هزار تن خوراک نفتا است گفت: تامین خوراک پتروشیمی شازند برای حفظ اشتغال ورونق اقتصادی کشور از طریق خطوط لوله باید در اولویت قرار گیرد.

تامین خوراک پتروشیمی شازند از طریق خطوط لوله در اولویت قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، مهندس ابراهیم ولدخانی در دیدار با فرماندار شهرستان شازند افزود: بخشی از این خوراک پتروشیمی از طریق خط لوله و توسط شرکت های پالایشگاه شازند و اصفهان و بخش دیگر از طریق حمل و نقل زمینی از اقصی نقاط کشور تامین می شود که حمل از طریق کامیون مشکلات عدیده ای از جمله ایجاد بار ترافیکی در جاده های کشور و اعتصابات صنفی کامیون داران را به همراه دارد.
وی یادآور شد: پتروشیمی شازند طی دو سال گذشته بالغ بر ۲ هزار نفر نیروی انسانی جدید با اولویت جذب از شهرستان شازند و استان مرکزی استخدام کرده است.
ولدخانی یکی از طرح های در دست اقدام پتروشیمی  را استفاده از پساب شهرهای منطقه به منظور کاهش بهره برداری از ذخایر آبی عنوان کرد و گفت: تحقق این طرح در گرو همکاری مسئولین استانی است که امیدواریم با مساعدت ها و عزم و وفاق ملی، این پروژه بسیار مهم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
فرماندار شهرستان شازند نیز درادامه به نقش تاثیرگذار پتروشیمی شازند در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: شرکت پتروشیمی شازند با استقرار مدیریت علمی نوین و مشارکتی و با در نظر داشتن رفتارهای سازمانی و کاراکترهای اداری به عنوان یکی از شرکت های شاخص کشور و حتی در سطح بین المللی شناخته می شود
یحیی رمضانی افزود: دولت سیزدهم با یک برنامه ریزی مدون در بودجه سال آتی کشور، بر رشد اقتصادی ۸ درصدی در سال ۱۴۰۱ تاکید دارد  که لازمه تحقق این مهم، تلاش جمعی و جهادی مجموعه های بزرگ اقتصادی و صنعتی کشور نظیر پتروشیمی شازند می باشد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.