ائتلاف سعودی مدعی شد که یمنی‌ها چهار موشک بالستیک به سمت مناطقی در استان حجه شلیک کردند.

ادعای ائتلاف سعودی درباره شلیک ۴ موشک بالستیک توسط یمنی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، ائتلاف سعودی امروز اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار موشک بالستیک به سمت «حرض» و «مثلث عاهم» در استان «حجه» شلیک کردند.

ائتلاف سعودی در ادامه ضمن اعلام این ادعا که موشک‌های مذکور از فرودگاه بین‌المللی صنعاء و الحدیده شلیک شده، افزود: استفاده نظامی از بندر الحدیده و فرودگاه صنعاء امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند.

هفته جاری رسانه‌های سعودی و کاربران شبکه‌های اجتماعی از درگیری‌های شدید در اطراف یک اردوگاه متعلق به تیپ سعودی در مرزهای شمالی یمن با عربستان سعودی خبر دادند.

درگیری‌ها در حالی رخ داد که یک روز پیش نیروها و تجهیزات ارتش سعودی وارد اردوگاه مذکور شده بودند؛ هنوز تعداد قربانیان و سرنوشت این اردوگاه مشخص نیست.

الخبر الیمنی اعلام کرد؛ حمله به این اردوگاه همزمان با اعلام آغاز عملیات ائتلاف سعودی به سمت حرض در استان حجه صورت گرفت که نشان از برنامه‌هایی برای انتقال نبرد به عمق سعودی دارد.

هفته جاری، وزارت دفاع عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ در تحولی مهم و برای اولین بار در طول هفت سال گذشته، وزارت دفاع عربستان سعودی دو تیپ نظامی را به عمق اراضی یمن فرستاده تا در عملیات نظامی گسترده برای «آزادسازی» استان‌های صعده و حجه در کنار ارتش دولت مستعفی یمن مشارکت داشته باشند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.