عضو کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: در برخی خبرها آمده بود که نمایندگان مجلس خود را از انتشار حقوق مستثنی کرده‌اند ولی در گزارش کمیسیون تلفیق چنین چیزی وجود ندارد.

 نمایندگان مجلس از انتشار حقوق مستثنی نشده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی رضاخواه عضو کمیسیون تلفیق بودجه و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود ضمن تکذیب مستثنی شدن نمایندگان مجلس از انتشار حقوق، نوشت: در برخی خبرها آمده بود که نمایندگان مجلس خود را از انتشار حقوق مستثنی کرده‌اند ولی در گزارش کمیسیون تلفیق مجلس چنین چیزی وجود ندارد.

وی افزود: رییس کمیسیون تلفیق نیز در جلسه نهایی کمیسیون اعلام کرد که در گزارش تلفیق چنین چیزی وجود ندارد.

جعفر قادری عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس هم تاکید کرده است که در کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس را از ثبت حقوق و مزایا در سامانه پاکنا مستثنی نکرده است و همچنین مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

وی در ادامه عنوان کرده است: اینکه نمایندگان مجلس خودشان، اعضای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام را از انتشار حقوق مستثنی کرده‌اند صحت ندارد.

لازم به ذکر است براساس ماده ۲۹ قانون ششم توسعه دولت از سال ۱۳۹۶ مکلف شده تمامی پرداختی‌ها به مقامات، روسا و مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌جز وزارت اطلاعات، نیروهای مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران را در سامانه‌ای ثبت کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.