راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ از ساعتی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از ساعتی دیگر در سراسر کشور آغاز می‌شود

به گزارش راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از ساعتی دیگر در تهران و سراسر کشور آغاز خواهد شد.

این مراسم در شهرهای قزمز به صورت خودرویی و موتوری و در دیگر شهرها با تدبیر مسئولین استانی و حفظ تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، به صورت محدود برگزار می شود.

گفتنی است تمامی رسانه‌های خارجی مقیم ایران با حدود ۲۰۰ خبرنگار و تصویربردار و بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ عوامل رسانه‌ای داخلی ( در مجموع بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار) مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در سراسر کشور را پوشش خبری خواهند داد.

براساس این گزارش مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تهران به صورت خودرویی و موتوری برگزار می شود و بر همین اساس مسیرهایی برای حرکت موتورسیکلت و مسیرهایی نیز برای خودروها در نظر گرفته شده است.

راهپیمایی موتوری و خودرویی امروز تهران رأس ساعت ۹:۳۰ دقیقه آغاز و مراسم میدان آزادی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجیدتوسط یکی از قاریان ممتاز بین‌المللی و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران، مراسم میدانی در تهران آغاز خواهد شد.

پرواز بادکنک ها و کاغذهای رنگی از برج آزادی و انجام جلوه های ویژه، سقوط چتربازان نیروهای مسلح و انجام عملیات نمایش هوایی، اجرای سرود توسط رزم‌نوازان دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجرای مداحی حاج میثم مطیعی، قرائت قطعنامه سراسری یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، همچنین مراسم گلباران مردم توسط بالگردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران از برنامه های راهپیمایی امروز است.

سخنران مراسم امروز آیت الله رئیسی رئیس جمهور است که این سخنرانی در مصلای تهران همزمان با نمازجمعه برگزار می شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.