مدیر بازرگام خراسان رضوی گفت: با هدف کنترل و تنظیم بازار برنج ۱۰۰ درصد ایرانی شیرودی دیروز وارد انبار شده و از امروز به صورت هوشمند با قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان عرضه خواهد شد.

آغاز عرضه هوشمند برنج ایرانی در سامانه بازرگام در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد صیادی در خصوص توزیع اینترنتی برنج در سامانه بازرگام در خراسان رضوی اظهار کرد: در حال حاضر برنج پاکستانی کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سامانه بارزگام توزیع می‌شود. طی چند روز آینده قرار بر این است که گوشت قرمز نیز در سامانه بازرگام به فروش برسد.

وی افزود: روزانه ۱۲۰۰ الی ۱۴۰۰ درخواست در خراسان رضوی در سامانه بازرگام ثبت شده و کالاها درب منزل تحویل داده می‌شود. با عرضه برنج ایرانی و گوشت در این سامانه درخواست‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر بازرگام خراسان رضوی تصریح کرد: قرار بر این است که آمارها در مورد میزان توزیع کالاهای اساسی در سامانه بازرگام توسط وزارت جهاد کشاورزی اعلام شود. ما به عنوان توزیع‌کننده دسترسی به آمار استان نداریم و نمی‌توانیم آماری در این خصوص ارائه دهیم.   

صیادی خاطرنشان کرد: همچنین توزیع میوه شب عید و گوشت قرمز در دستور کار قرار داشته و پس از توزیع توسط دولت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.