آیین اختتامیه جشنواره« اختران هدایت» با معرفی۳۶ برگزیده در رده های مختلف سنی در بیرجند برگزار شد.

جشنواره« اختران هدایت» با تجلیل از برگزیدگان در بیرجند به کار خود پایان داد

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم سید حسن هاشمی رییس دانشگاه آزاد بیرجند ضمن تبریک ایام دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب صد در صد فرهنگی و اعتقادی و سرآمد همه انقلاب ها در جهان بشریت بود که دستاوردهای بسیار زیاد و قابل توجهی داشت و ما به چنین انقلاب و نظامی افتخار می کنیم.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هجمه های گسترده سعی دارند بر ذهن دانشجویان و دانش آموزان ما تاثیر بگذارند و آرمانهای والای انقلاب و دستاوردهای با عظمت آن را کوچک جلوه دهند .

هاشمی ادامه داد: بنابراین ما وظیفه داریم با نگاه علمی پژوهشی دقیق دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام حسین واقعی، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند درباره فضایل امام جواد(ع) به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: انسان برای رسیدن به قله های کمال نیاز به نردبان دارد که امام جواد(ع) در حدیثی میفرمایند که به خدا تکیه کردن و او را مورد وثوق و اعتماد خود قرار دادن چنین نتیجه ای را به دنبال دارد و انسان را به بالاترین قله ها می رساند.

وی به ایام ولادت با سعادت  امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: به گفته بزرگان اگر هیچ منقبتی امیرالمونین نمی داشت الا اینکه او در خانه خدا متولد شده او را بس بود.

در جشنواره کتابخوانی اختران هدایت بیش از ۴۰۰ شرکت کننده در رده های مختلف سنی حضور داشتند که در نهایت ۳۶ برگزیده در آیین اختتامیه تجلیل شدند.

گفتنی است؛ جشنواره« اختران هدایت» از سلسله جشنواره های امامت و مهدویت است که هم زمان با ماه های رجب و شعبان به همت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.