فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود لذا باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود.

سردار اشتری: نهضت تبیین و روشنگری در برابر استکبار ایجاد شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری عصر امروز در جمع خانواده شهدا و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سبزوار اظهارداشت: در شرایطی که فعالیت رسانه‌های استکباری هر روز گسترده تر می‌شود باید نهضت تبیین و روشنگری مقابل این رسانه‌ها سریعتر ایجاد شود.

وی با بیان این مطلب که دشمن با تمام توان و عملیات روانی رسانه ای در پی ناامیدی مردم و جوانان است افزود:محور  فعالیت رسانه‌های استکباری بر مبنای تغییر باورها و رفتارها و ایجاد شک و تردید است لذا باید نهضت روشنگری و تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب به وسیله همه گروه‌ها و هر فردی که بلندگویی در اختیار دارد عملیاتی شود.

سردار اشتری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر گام دوم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی، قدرت مردم و نخبگان به مسیر تعالی و پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی گفت: در شرایطی که دشمن و استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بر این باور بود که انقلاب دوام نمی آورد، امروز در شرایطی که آبروی دشمن رفته، انقلاب اسلامی راه خود را باشکوه و به خوبی ادامه داده است.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نعمت امنیت است اظهارکرد: امروز با اینکه در اطراف ما و در حوزه کشورهای منطقه اتفاقات و ناامنی‌های بسیار رخ داده است، امنیت پایدار و با ثبات در ایران وجود دارد. تحرکات مختلف در افغانستان، عراق، سوریه و لبنان با هدف خدشه دار نمودن امنیت جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که به لطف الهی، رشادت جبهه مقاومت و سردار شهید سلیمانی توطئه دشمنان خنثی شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.