کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه سنگین برای مربیان و بازیکنان متواری از رسانه درنظر گرفت.

جریمه سنگین AFC برای بازیکنان و مربیان در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش قدس آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیماتی جدید در زمینه لیگ قهرمانان آسیا گرفته و برای بازیکنان و مربیان متخلف جرایم سنگینی درنظر گرفته است.

نشریه «الاقتصادیه» عربستان خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا به حضور بازیکنان و مربیان در نشست خبری قبل و بعد از بازی اهمیت زیادی می دهد و به همین خاطر با متخلفان برخورد شدید می کند.

طبق اعلام AFC باید یک بازیکن و یک مربی در نشست خبری قبل از بازی شرکت کند. همچنین بعد از بازی نیز باید بعد از ۱۵ دقیقه از اتمام دیدار در جایگاه ویژه پاسخگوی رسانه ها باشند.

اگر بازیکن و مربی ای قوانین رسانه ای AFC را رعایت نکند هر کدام ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی خواهد شد و در صورت نیاز برخورد انضباطی نیز با این متخلفان صورت می گیرد.

سپاهان و فولاد دو نماینده کشورمان در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ هستند.

پیش از این نیز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای از قطعی شدن محرومیت سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل‌گهرسیرجان از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ خبر داد و در این بیانیه نوشت: کمیته مستقل کنترل کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به لغو مجوز حضور سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل‌گهر سیرجان (هر سه باشگاه از ایران) به دلیل نداشتن مجوز حرفه‌ای مطابق بندهای ۱۴.۴ و ۱۴.۵ اساسنامه صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌های، گرفته است.

کمیته مستقل کنترل AFC اعلام کرده که این سه باشگاه نتوانسته‌اند معیارهای ضروری (مطابق بندهای ۳.۱ و ۳.۲ اساسنامه صدور مجوز برای باشگاه در AFC) را فراهم کنند و مطابق آن نباید اجازه ورود به لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۲ را داشته باشند. به علاوه این کمیته اعلام کرده که مدارک اضافی ارائه شده از سوی باشگاه گل گهرسیرجان را هم رد کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.