سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درباره وضعیت پخش سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی تاکید کرد که تا زمانی که کل مجموعه تحویل داده نشود، نمی‌توانیم زمانی را برای پخش آن اعلام کنیم.

 «رعد و برق» هنوز هم کامل نیست!

به گزارش قدس آنلاین، سریال «رعد و برق» این چند وقت به یک سریالی حاشیه‌ای تبدیل شده است و اظهارنظرهای مختلفی از طرف بهروز افخمی و مسئولان صداوسیما نسبت به آن مطرح می‌شود.

«رعد و برق» ماه رمضان سال جاری درحالیکه تنها در یک قسمت روی آنتن رفت و برای پخش قسمت دوم، دو بار دچار چالش شد از کنداکتور سیما حذف شد. بعد از این مشخص نشد که سریال چه زمانی به پخش خواهد رسید با این حال چندی پیش بهروز افخمی درباره وضعیت سریال خود گفت که قرار نیست از شبکه پنج به پخش برسد چون سیستم فنی این شبکه به روز نیست.

در پی این سخنان افخمی، روابط عمومی شبکه پنج نیز طی اطلاعیه‌ای به خلف وعده‌های این کارگردان سینما و تلویزیون اشاره کرد و در بخشی از آن آورده بود «ایشان در ادامه، متعهد شد تا ابتدای دی ماه سال جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متاسفانه این عهد نیز نقض شد چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!»

حالا مجید خادم زاده سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما درباره وضعیت سریال بهروز افخمی و اینکه بالاخره از این شبکه به پخش می‌رسد یا خیر بیان کرد: همانطور که می‌دانید وعده‌ای با آقای افخمی وجود داشت که به تعهدات خود عمل نکردند و طبق قراردادی که وجود داشت، کار را تحویل نداد.

وی ادامه داد: توافقات بین ما این بود که هر سه روز یک بار یک قسمت به ما برسانند و در نهایت در طول سه هفته بعد از آن قرار اولیه هم کل کار با اصلاح نور و رنگ و… به شبکه تحویل داده شود که خلف وعده شد. با این حال توافق جدید بین سیمافیلم و آقای افخمی این است که کار را اصلاح رنگ و نور کند و تحویل دهد. تا الان هم ۱۰ قسمت تحویل داده شده است و منتظریم باقی کار را هم تحویل دهد.

خادم زاده درباره اظهار نظر قبلی افخمی مبنی بر کیفیت پایین سیستم فنی شبکه نیز یادآور شد که این روایت درستی نیست و بیان کرد: توقع ما از آقای افخمی خیلی بالاتر بود.

وی در پایان درباره اینکه این سریال بالاخره چه زمانی به پخش خواهد رسید، گفت: تا زمانیکه آقای افخمی همه کار را تحویل ندهد و اصلاح رنگ و نور صورت نگیرد نمی‌توان زمان تعیین کرد. حتی ممکن است این مجموعه نیاز به تدوین مجدد داشته باشد اما درنهایت تا زمانیکه کل مجموعه تحویل داده نشود نمی‌توانیم زمانی را برای کنداکتور اعلام کنیم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.