استاندار یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی فیش حقوقی اش را منتشر کرد و در این خصوص توضیحاتی هم داد.

استاندار یزد فیش حقوقی خود را منتشر کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهران فاطمی در خصوص انتشار فیش حقوقی خود به خبرنگاران، اظهار کرد:‌ با توجه به این‌که من از گذشته تاکنون طرفدار شفافیت بودم و اعتقاد داریم مردم در قبال مسئولان و موارد مربوط به مسائل عمومی نامحرم نیستند و همچنین در پاسخ به یک سری شبهات فیش حقوقی خود را منتشر کردم.

وی با بیان این‌که حقوق مدیران خیلی غیرمتعارف نیست، ‌ افزود: خود من هیئت علمی دانشگاه هستم و از دانشگاه به استانداری مأمور شدم و حقوقم همین عددی بود که اعلام شده است.

استاندار یزد گفت:‌ البته سه میلیون تومان از این ماه در واقع بر اساس کمبودهایی که در کشور وجود داشت و ضرایب که در فیش حقوقی حذف شد حقوقم کاهش پیدا کرد.
 

فاطمی با بیان این‌که همین مبلغ هم از سر ما زیاد است و ما کارگر مردم هستیم و افتخار ما خدمتگزاری بی‌منت برای مردم هست نباید به دنبال این چنین مواردی باشیم، ‌ تصریح کرد:‌ از مدیران دیگر انتظار داریم البته قانون و اجبار نیست همه مدیران می‌توانند به صورت اقناعی دریافتی های خود را منتشر نمایند و من هم این کار رو داوطلبانه انجام دادم.

وی بیان داشت: اگر بقیه مدیران هم در کشور چه در مجلس و چه خارج از مجلس و در دولت و در قوه قضاییه نسبت به شفاف سازی حقوق خود اقدام کنند کار بسیار ارزشمندیست.

فاطمی همچنین با اشاره به اینکه عضو هیئت علمی دانشگاه بوده است بیان داشت: دریافتی من به عنوان استادیار دانشگاه حدود ۱۶ میلیون بوده و سه میلیون آن کم شده و به عدد ۱۳ و ۸۰۰ رسیده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    واقعا که استاندار عزیز چقدر تو خوبی / کارتن خوابها باید به شما کمک کنند / واقعا زشته دیگه اینجور شفاف سازی نکن