مدیرعامل موسسه امامت و مهدویت گفت: در سال جاری در۱۰ استان کشور جشنواره امامت و مهدویت در حال برگزاری است و در سال آینده جشنواره توسعه یافته و به شکل سراسری در همه کشور برگزار می شود.

جشنواره امامت و مهدویت سال آینده سراسری می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید جواد جعفری در نشست رابطان خبر جشنواره امامت و مهدویت افزود: در قرآن کریم کلید واژه ای وجود دارد مبنی بر اینکه اگر خداوند متعال دری را باز کند  هیچ اراده ای قادر به بستن آن نیست و اگر دری را ببندد هیچ انسانی قادر به گشودن آن نیست.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رجب درها به روی ما باز شده و فرصت خدمت به ایمه اطهار فراهم شده است. علاوه بر آن که خدمت در نظام جمهوری اسلامی  از دیگر موهبت های الهی است که در قالب این جشنواره نصیب و روزی ما شده.

مدیرعامل موسسه بنیاد علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت گفت: باید شکر نعمت الهی را بجا آورد چون انسان در قبال هر نعمت وظیفه دارد. در این شرایط باید تلاش مضاعف برای ایمه اطهار انجام داد. اینکه همگان برای یک فعالیت مقدس تلاش کنند شکر نعمت محسوب می شود.

به گفته وی در سال جاری جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت در ۱۰ استان برگزار می شود اما با تاکید رییس دانشگاه آزاد اسلامی از سال آینده جشنواره گسترش یافته و در همه کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه نخسین دوره جشنواره امامت و مهدویت در جوار بارگاه امام رضا(ع) در مشهد افزود: امیدواریم مراسم اختتامیه نیز به شکل شایسته ای با حضور برگزیدگان در قم برگزار شود.

جعفری ارتباط با رسانه ها و انعکاس رسانه ای جشنواره امامت و مهدویت را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در تلاش هستیم تا فعالان جشنواره در استانها بیش از پیش با رسانه های دانشگاه آزاد و رسانه های کشور در ارتباط باشند و اخبار و فعالیت های جشنواره را منعکس کنند.

گفتنی است؛ جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۱۰ واحد دانشگاه آزاد اسلامی هم زمان با ۱۳ رجب شروع و تا نیمه شعبان ادامه یافته و در سال جاری در ۱۰ استان کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.