۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 788491

اکران فیلم سینمایی «عنکبوت» که از هفته گذشته در سینماهای سراسر ایران، آغاز شد با تاخیر چند روزه از امروز در سئانس های سینماهای مشهد قرار گرفت اما این ماجرا حواشی مختلفی را به وجود آورد تا جایی که به دلیل سوژه حساس فیلم که در درباره قاتل زنجیره ای دهه هفتاد در مشهد (سعید حنایی) است شایعاتی مبنی بر ممنوعینت اکران آن در این شهر مطرح شد.

هیچ ممنوعیتی برای اکران «عنکبوت» در مشهد وجود نداشت

به گزارش قدس، فیلمی که با بودجه بخش خصوصی ساخته شده و تنها دو هفته فرصت طلایی برای دیده شدن در گیشه را دارد با اعتراضات کارگردان اثر در تاخیر پخش آن در برخی شهرها همچون مشهد روبرو شد. ابراهیم ایرج ­زاد با بیان اینکه یک روز هم در تاخیر اکران فیلم برای بازگشت سرمایه آن اهمیت دارد در پستی اینستاگرامی مدعی شد که ظاهرا در مشهد یک عدد شورای نظارت و ارزشیابی جداگانه برای اکران فیلم ­ها وجود دارد و دلیل اکران نشدن فیلم او نیز همین موضوع است!

وی پنج­شنبه هفته گذشته نیز در یک پست اینستاگرامی نوشت که بسته هارد فیلم برای مدیر پردیس سینمایی ویلاژتوریست مشهد ارسال و توسط گیرنده دریافت شده است این در حالیست که مهدی تجویدی، مدیر این پردیس سینمایی به خبرنگارما گفت که در آن تاریخ هاردی به دستش من نرسیده تا سئانسی برای نمایش آن باز کنند.

احمدرضا بهبهانی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی نیز درباره دلایل تاخیر در اکران فیلم سینمایی «عنکبوت» در پردیس سینمایی هویزه مشهد به خبرنگار ما گفت: هارد فیلم با تاخیر به دست ما رسید و تاخیر در پخش هم به دلیل تاخیر در ارسال فیلم بوده و دلیل دیگری  ندارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا شورای نظارت و اکران جداگانه­ ای برای اکران فیلم در مشهد وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: چنین چیزی را نشنیده ام و هیچ ممنوعیتی برای اکران فیلم «عنکبوت» در مشهد وجود نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
    0 0
    این فیلم از روی اسم و تبلیغش معلوم است که با چه کسی سر دشمنی دارد واقعا متاسفم که از کسی حمایت میکنید که بعد از اکران فیلم در آغوش CIA جا گرفته بود .