عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: عدم اطلاع رسانی صحیح و کامل درباره دستاوردهای انقلاب باعث شده تا رسانه‌های معاند به فضاسازی علیه این دستاوردها بپردازند.

 عدم تبیین صحیح و کامل دستاوردهای انقلاب موجب سواستفاده معاندین شده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره دیکتاتوری رسانه‌ای غرب گفت: غربها این دیکتاتوری را تحت عنوان دسترسی آزاد به اطلاعات معرفی می‌کنند در حالی که این دسترسی آزاد به اطلاعاتی است که غربی‌ها به صورت مدیریت شده و در راستای اهداف خودشان به مخاطبین ارائه می‌کنند.

وی گفت: از دیکتاتوری رسانه‌ای معاندین همین بس که اگر خبری یا اخباری برخلاف اهداف آنها باشد و در فضای مجازی منتشر شود، آنها صفحات منتشر کننده این خبر در فضای مجازی را مسدود می‌سازند و خبرهایش را حذف می‌کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: ما آنطور که باید و شاید دستاوردها و پیشرفت‌ها و موفقیت‌های صورت گرفته در چهل و سه سال پس از پیروزی انقلاب را برای مردم تشریح نکرده‌ایم و همین مسئله باعث شده تا رسانه‌های معاند به فضاسازی علیه دستاوردهای انقلاب بپردازند و با ارائه یک تصویر وارونه از این موفقیت‌ها نسبت به مأیوس کردن مردم و انحراف افکار عمومی از واقعیات اقدام کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: امروز ما باید با ارائه اطلاعات شفاف و صحیح از دستاوردهای انقلاب اسلامی به مقابله بااین فضاسازی‌های منفی علیه انقلاب بپردازیم و این توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنیم.

وی افزود: امروز مهمترین مصداق جهاد، جهاد تبیین است و ما باید با تبیین و تشریح دستاوردهای نظام برای آحاد مردم به روشنگری افکارعمومی بپردازیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.