سخنگوی دولت، با اشاره به رکوردشکنی دولت سیزدهم در فروش نفت گفت: هرگز میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد اما دولت برای خنثی سازی تحریم ها اقداماتی انجام خواهد داد.

ایران میز مذاکرات را ترک نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی با رسانه‌ها، با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به قطر اظهار داشت: دیدار با مقامات عالی رتبه این کشور و همچنین شرکت در اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز، جزو اهداف سفر رئیس جمهور در این سفر بوده است.

وی با بیان اینکه حدود ۶ ماه از دولت مردمی می‌گذرد، افزود: یکی از مهمترین وعده های دولت مردمی تغییر گفتمان دولت بود که مردم در گفتمان دولت وارد شده‌اند و همچنین در پنج ماه گذشته ۱۵ سفر استانی انجام شد که در این مدت کم، بی‌نظیر بوده است.

سخنگوی دولت گفت: در این دولت، تعامل مجلس با دولت بیشتر از گذشته شد که نمونه آن برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان مجلس و همچنین شرکت در جلسات مجلس بوده است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در این دولت مسئولان پای کار حل مشکلات مردم بوده‌اند و همواره در میدان عمل حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اقدامات دولت، تصریح کرد: در فروش نفت به اذعان رسانه های خارجی در این چند سال رکورد شکنی هایی صورت گرفته است و منابع آن هم وارد کشور شده است این در حالی است که هرگز میز مذاکرات را رها نخواهیم کرد اما دولت برای خنثی سازی تحریم ها اقداماتی انجام خواهد داد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: در این دولت دیپلماسی منطقه ای جزو اولویت‌های دولت بوده که در این مدت سفرهای منطقه ای رییس‌جمهور را شاهد بودیم.

بهادری جهرمی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از محورهای عملکرد دولت مردمی است، بیان داشت: دولت توسعه زیرساخت های الکترونیکی را به منظور کاهش و مقابله با فساد به عنوان اقدام راهبردی پیگیری کرده است همچنین ضرب الاجل آزادسازی حریم دریاها هم اقدام روشن در مقابله با قانون شکنی بوده و بدون تبعیض با آن برخورد شده است. 

وی ادامه داد: شناسایی  ۷۰۰ حساب بانکی فعال غیرمجاز ارزی هم از جمله اقدامات در حوزه مبارزه با فساد است و امروز مردم اثر ثبات در بازار ارز را می بینند و همچنین ۱۷ میلیارد دلار معادل ۵۰۰ هزار میلیارد تومان هم با محوریت بخش خصوصی در ۴۸ طرح بزرگ صنعتی اجرا شد. 

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.