تفاهم نامه همکاری با هدف توسعه همکاری های آموزشی،‌ پژوهشی و فنی بین دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی منعقد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، در راستای بهره گیری بهینه ازامکانات موجود و در جهت تحقق اهداف مشترک و توسعه همکاری ها در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فنی بین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی به نمایندگی سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به نمایندگی دکتر محسن مرادی تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.
در ابتدای این مراسم دکتر مرادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با معرفی امکانات و دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بر تقویت و توسعه همه جانبه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با فرماندهی انتظامی خراسان رضوی تاکید نمود.
سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نیز در ادامه خواستار به کارگیری و استفاده از توان علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای همکاری‌های دوجانبه شد.
بهره مندی طرفین از امکانات یکدیگر در زمینه های علمی، آموزشی، پژوهشی، فنی و مشاوره ای؛تبادل اولویت های پژوهشی و جهت دهی به موضوعات پژوهشی طرفین؛ همکاری در پروژه های مشترک پژوهشی نگارش و انتشار مقالات علمی، ‌آموزشی و پژوهشی در نشریه¬های طرفین؛ تألیف، ترجمه، چاپ، نشر و تبادل کتاب (الکترونیکی و فیزیکی) و مجلات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی به صورت مشترک و ... از موضوعات این تفاهم نامه است.
مدت این تفاهم نامه دو سال است که در دو نسخه تنظیم شده و هر دو نسخه دارای اعتبار یکسان می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.