امام جمعه موقت مشهد گفت:انقلاب اسلامی، آثار و برکات زیادی در ایران و برای مردم به همراه داشته و این طرح درکشورهایی مانند لبنان، غزه، سوریه و عراق نیز پاسخ داده است، در واقع این ایران بود که طعم طرح آزادی از سلطه استکبار را فهماند.

 ایران طعم طرح آزادی از سلطه استکبار را به جهانیان فهماند

به گزارش قدس انلاین، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که ظهر امروز در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی، آثار و برکات زیادی در ایران و برای مردم به همراه داشته و این طرح درکشورهایی مانند لبنان، غزه، سوریه و عراق نیز پاسخ داده است، در واقع این ایران بود که طعم طرح آزادی از سلطه استکبار را فهماند.

وی افزود: به گفته "فیصل القاسم"، تحلیلگر ارشد سابق الجزیره چهار رئیس جمهور آمریکا شامل بوش اول و دوم ، اوباما و ترامپ همه ایران را تهدید کردند و به ترتیب بعد از تهدید خود کشورهای افغانستان، عراق و سوریه را تحویل ایران دادند.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ از جنس بشر نیست او می‌خواست اسلام را از پا درآورد و با تحریم حداکثری به ایران فشار آورد اما همانطور که خودشان اعلام و اعتراف کردند امروز طرح تحریم ایران شکست خورده است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: یکی از آثار مثبت انقلاب اسلامی موفقیت نظام در کمک به تحقق عدالت و گسترش عدالت است اگر در راستای این امر مهم کاملا موفق نشدیم  بحث دیگری است اما مهمتر این است که فضا آنطور که باید فراهم نشده است.

فرزانه اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح جدید آزادی انسان از سلطه استکبار جهانی را پیاده کرد که این طرح جدید، طرح ایمان و مقاومت بود که منجر به برکات و آثار فراوانی درکشور شد.حرکت برای رسیدن به جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی و آماده شدن برای ظهور حضرت مهدی (ع)، ورود ولایت و امامت به  زندگی مردم و پذیرش امام راحل و اجرای احکام وی از دیگر برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: وقوع انقلاب در ایران سبب شد مکتب تشیع در قالب یک نظام حکومتی ظهور کند به این معنا که جمهوری اسلامی ایران قالب شکل دهنده زندگی مردم شد و سیاست و همه مسائل از جمله قانون اساسی ناشی از همین مکتب است نیز وارد زندگی مردم شد.

فرزانه با بیان اینکه در این میدان مسابقه هرچه شما مسئولین و مدیران را سنگین و از خدمت و حرکت باز می‌دارد کنار گذارید و از خود دور کنید افزود: ایران تبدیل به میدان مسابقه برای خدمت و انجام کار خیر شد و در این میان توجه به مستضعفان پررنگ شد و در این میدان برخی از جمله شهید سردار سلیمانی خوب شرکت کردند و عملکرد عالی نشان دادند و بسیار اثرگذار شدند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.