تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران که در حال سقوط به لیگ دسته دوم است، در ۲۳ بازی اخیر خود نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

اتفاقی عجیب برای تیم ریشه دار/ ۲۳ بازی بدون برد، ۴۹ بازی ۲ برد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال ماشین سازی که از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است و قدمت آن به بیشتر از نیم قرن می‌رسد، در لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای بد و سختی را می‌گذراند و با فاصله نسبت به دیگر تیم‌ها در انتهای جدول حضور دارد و شرایطش به نوعی است با ادامه این روند به زودی سقوطش به لیگ دو قطعی می‌شود.

ماشین سازی در بین ۳۴ تیمی که در لیگ‌های برتر و دسته اول حضور دارند، تنها تیمی است که در فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنوز طعم پیروزی را نچشیده که شاید این رکورد منفی و منحصر به فرد حالا حالاها در فوتبال ایران تکرار نشود.

ماشین سازان تبریز آخرین بار در هفته بیست و ششم فصل گذشته لیگ برتر به پیروزی رسیدند که آن هم یک پیروزی خانگی مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۳ بر صفر بود و از آن پیروزی بیشتر از ۸ ماه می‌گذرد و این تیم قدیمی و ریشه دار تبریزی در ۸ ماه گذشته هنوز نتوانسته پیروز شود.

سبز پوشان تبریز که آخرین پیروزی خود را با هدایت علیرضا اکبرپور به دست آوردند، در ۳۰ بازی فصل گذشته تنها ۲ بار پیروز شدند که این دو پیروزی در هفته‌های پانزدهم و بیست و ششم فصل گذشته مقابل صنعت نفت و مس رفسنجان بود و هر دو پیروزی هم در جریان بازی‌های خانگی این تیم بوده است. با احتساب ۳۰ بازی فصل گذشته در لیگ برتر و ۱۹ بازی این فصل در لیگ یک، ماشین سازان در ۴۹ بازی اخیر خود تنها ۲ بار پیروز شده‌اند که این آمار هم عجیب و قابل تامل است.

ماشین سازی که فصل گذشته با ۱۴ امتیاز در پایان فصل به عنوان تیم آخر جدول به لیگ دسته اول سقوط کرد، در پایان هفته نوزدهم این فصل لیگ دسته اول نیز با تنها ۶ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و با این روند شانس زیادی برای بقا در این مسابقات ندارد.

ماشین سازی در آخرین دیدار خود مقابل رایکا با نتیجه یک - یک مساوی کرد و در هفته بیستم باید در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری آستارا برود. تیمی که بعد از به خدمت گرفتن پایان رافت شرایط خوبی پیدا کرده و ۲ پیروزی پی در پی در لیگ یک به دست آورده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.