تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با برتری برابر مس رفسنجان اختلاف خود را با صدر جدول به سه امتیاز برساند.

فاصله پرسپولیس با صدر با سه گل به سه امتیاز رسید

به گزارش قدس آنلاین، در آخرین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی با قضاوت اشکان خورشیدی به مصاف مس رفسنجان رفت که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی خاتمه یافت تا دوباره فاصله استقلال و پرسپولیس در صدر جدول به سه امتیاز برسد.

دو تیم در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک خاتمه یافته بود اما پرسپولیس با چهره‌ای تقریبا متفاوت نسبت به بازی رفت در این دیدار به میدان رفت.

این در حالی بود که دو تیم هفته ها طعم شکست را نچشیده بودند. با توجه به تساوی استقلال، پرسپولیس فرصت مناسبی داشت تا به صدر جدول نزدیک شود.

از طرفی حضور احمد گوهری اولین حضورش را در ترکیب پرسپولیس تجربه می کرد.

اولین خطر جدی بازی در دقیقه ۱۱ بود. جایی که گادوین منشا روی اشتباه هنانوف و گوهری داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه پای چپ او از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۳ ضربه میلاد سرلک راهی به دروازه  مس نداشت.

در دقیقه ۱۹ روی یکم توپ گیری عالی از مهدی ترابی پشت محوطه جریمه و پاس زیبای او، مهدی عبدی در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفت تا پرسپولیس از میهمانش پیش بیافتد اما این برتری تنها ۴ دقیقه پایدار بود.

در دقیقه ۲۳ مجید علیاری روی پاس زیبای آذرباد بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۳۰ میلاد سرلک از بازی مصدوم شد و  علی شجایی جایگزین او شد. شجاعی در بدو ورود به زمین با ضربه سر خلق موقعیت کرد که نوشی صوفیانی این ضربه را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۴ روی سانتر زیبای احسان پهلوان از جناح راست، کمال کامیابی نیا با ضربه سر شیرجه‌ای و زیبا گل دوم بازی را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

داور برای نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

سعید آقایی از داور اخطار دریافت کرد تا بازی با نفت آبادان در هفته بیست و یکم را از دست بدهد.

این دیدار در نهایت در نیمه نخست با برتری دو بر یک سرخپوشان خاتمه یافت.

همان ابتدای نیمه دوم وحدت هنانوف روی ارسال علی شجاعی ضربه سری زد که ضربه او درست به جایی رفت که نوشی صوفیانی در آنجه قرار داشت.

در دقیقه ۶۳ شوت زیبای مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه  را نوشی صوفیانی راهی کرنر کرد.

دو دقیقه بعد نیز مس صاحب موقعیت شد که شوت محسن آذرباد را گوهری در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۳ پرسپولیس پاس در عمق زیبای مهدی ترابی، علی شجاعی را در موقعیت تک به تک قرار داد اوا او در شرایطی که پشت به دروازه بود پاس به مهدی عبدی داد تا او با پای چپ گل دوم خود و گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

شاهین توکلی از داور اخطار دریافت کرد.

در دقیقه ۸۷ مسی ها روی ارسال از جناحین تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما سید جلال حسینی توپ را از روی خط دروازه به کرنر فرستاد.

داور برای نیمه دوم پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. این جدال در نهایت با برتری ۳ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت.

با سه امتیاز این دیدار پرسپولیس ۴۵ امتیازی شد و در فاصله سه امتیازی نسبت به استقلال ۴۸ امتیازی در رده دوم جدول قرار گرفت.

مس رفسنجان هم با ۳۳ امتیاز در رده چهارم جدول ماند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.