۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸
کد خبر: 789770

دادگاه حکمیت ورزش زمان اعلام رای نهایی پرونده سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران را به تعویق انداخت.

مهلت صدور رأی پرونده ویلموتس به تعویق افتاد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس نامه‌ای که دادگاه حکمیت ورزش(CAS) به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده، مهلت رسیدگی به پرونده مارک ویلموتس در این دادگاه به تعویق افتاد.

طبق اعلام دادگاه حکمیت ورزش، مهلت صدور رأی پرونده ویلموتس تا هشتم اپریل۲۰۲۲(١٩ فروردین ماه ۱۴۰۱) تمدید شد.

مارک ویلموتس بلژیکی با شکایت از فدراسیون فوتبال ایران، خواستار دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی شده است.

گفتنی است؛ فدراسیون فوتبال ایران سال ۹۸ یکی از بزرگترین خسارت‌های تاریخ خود را متحمل شد و به مارک ویلموتس و دستیارانش به خاطر تنها یک ماه حضور در ایران، دو میلیون یورو پول داد. بماند که این مربی از ایران شکایت کرده و ۶ میلیون یورو غرامت هم می‌خواهد.

درباره پولی که فدراسیون در آبان سال گذشته در ترکیه به حساب این مربی واریز کرد، ابهامات زیادی وجود دارد. بعد از فسخ قرارداد ویلموتس، ایران تصمیم گرفت حتی سه ماه حقوق اضافه به این مربی و کادرش بدهد، بنابراین از فرانسه او را به ترکیه کشاند و در آنجا حسابی برایش افتتاح کرد تا این پول را بگیرد.

نکته اینجاست پول ها به صورت حواله از دبی به ترکیه رفت. در آنجا بانکی که برای ویلموتس افتتاح حساب کرد تاکید داشت باید پول ها نقدی به آنجا برود تا بتوانند وارد حساب این مربی کنند، بنابراین ویلموتس و دو میلیون یورو پول نقد در بانک رودرو شدند، به شکلی که مربی سابق تیم ملی وقتی پول ها را دید چشمانش برق زد و با ذوق زدگی از آنها و خودش عکس سلفی گرفت!

حالا اما فدراسیون نتوانسته این پولی را که از یکی از زیر شرکت‌های زیر مجموعه شستا قرض گرفته، بازگرداند. قرار بوده پول روز ۳۱ فروردین ماه سال ۹۹ بازگردانده شود، ولی فدراسیون تا این لحظه موفق نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.