وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته حقوق و دستمزد با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان در حال بررسی دستمزد است.

دستمزد ۱۴۰۱ کارگران در کمیته حقوق و دستمزد در حال بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، «حجت‌الله عبدالملکی» امروز ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان گالیکش اظهار داشت: سبد معیشت کارگران در کمیته مزد با حضور نمایندگان کارگران و کارفرمایان تعیین شده که وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیگر نمایندگان دولت به عنوان ضلع سوم در این جلسات حضور دارند.

وی ادامه داد: تصمیم نهایی برای حقوق و دستمزد با اجماع نظرات اعضا و پس از جمع بندی در شورای عالی کار گرفته می شود.

عبدالملکی با بیان اینکه بودجه ۱۴۰۱ در سه شیفت کاری در مجلس در حال تصویب است، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی بودجه ارسالی دولت هستند تا با تغییرات و تصویب آن را نهایی کنند.

وی با اشاره به بازدید از طرح‌های شهرستان گالیکش گفت: این طرح‌ها امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور رئیس جمهور مطرح و بعد از بررسی و اصلاح تصویب می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین صبح امروز در گالیکش با خانواده شهید سید قاسم حسینی‌پور دیدار کرد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۳
    0 0
    آقای وزیر کار: راست و حسینی بفرمایند که تا بودجه 1401 در مجلس تصویب نشه و میزان افزایش حقوق کارمندان صددرصد تعیین نشود ، شورایعالی کار جرأت نداره میزان افزایش حقوق کارگران را تعیین نماید، همه ما مسلمان هستیم و دروغگو دشمن خداست و کلاه شرعی هم نذارید لطفا. چانه زنی و جلسات شورایعالی کار حرف بسیاربسیار مزخرفی است.التماس دعا.