حساسیت دو چندان بازی استقلال - گل گهر در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر به قدری زیاد است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. استقلال با وجود قرار گرفتن در صدر جدول و برخورداری از سه امتیاز دیدار رفت با تصمیم انضباطی انگار زیاد روحیه خوبی برای این بازی ندارد.

رابطه آجورلو – مجیدی شکراب است

جدایی دو بازیکن سرباز استقلال ضربه مهلکی به پیکره تیم صدرنشین وارد کرده است و از طرفی برانگیخته شدن حس انتقام‌جویی امیر قلعه نویی بازی روز یکشنبه دو تیم را به یکی از نبردهای حساس و تاریخی لیگ بیست و یکم تبدیل کرده است.

اگر استقلال در ادامه روند شکست ناپذیری خود بتواند گل گهر را شکست دهد، رکوردی تاریخی را در مسابقات به ثبت خواهد رساند اما اگر قلعه نویی بتواند مجیدی را در این مقطع از مسابقات لیگ شکست دهد، آن وقت یک خدمت بزرگ در حق خودش و تعقیب کنندگان استقلال کرده، به ویژه اینکه قلعه نویی با این پیروزی خود را به رده سوم جدول می‌رساند و این یعنی با وجود از دست رفتن هفت امتیاز از این تیم بازهم او به حوالی صدر نزدیک شده و می تواند یک تهدید بزرگ در هفته های باقیمانده از لیگ باشد.

اما همه چیز به همین جا ختم نمی‌شود. اختلافات پنهانی درونی استقلال نیز با توقف و شکست احتمالی رونمایی خواهد شد، آن وقت این تیم جدا از ناکامی برابر رقیب سرسخت خود و سرمربی سابقش وارد یک جدال حاشیه‌ای سنگین خواهد شد که خروج از این فضا کار آسانی نخواهد بود و ممکن است به واسطه این اتفاق آبی پوشان رویایی قهرمانی را نیز از دست بدهند و با تنش عجیبی به استقبال دربی بروند تا سال با خاطرات ناخوشایندی برای مجیدی و شاگردانش به اتمام برسد.

البته برخی حامیان کادرفنی استقلال معتقدند حتی اگر طلسم شکست ناپذیری استقلال شکسته شود بازهم اتفاقی رخ نخواهد داد، اما از جنس رفتار روزهای اخیر و زمزمه های پنهانی درباره مدل روابط آجورلو و مجیدی کاملاً پیداست معادلات حاکم در استقلال حکم آتش زیر خاکستر را دارد و ممکن است ناکامی احتمالی در این بازی همانند نسیمی به آتش باعث شعله ور شدن آتش اختلافات شود تا استقلال پس از هفته‌ها آرامش گرفتار یک گردباد بسیار سهمگین شود تا پس از جدایی مرادمند و یزدانی یک شوک سنگین دیگر به تیم و هوادارانش وارد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.