مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران با اشاره به عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید درمیادین میوه و تره بار گفت: در حال حاضر توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید درمیادین میوه و تره بار

به گزارش قدس آنلاین، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران در حاشیه بازدید امروز شهردار تهران از بازار تره بار جلال آل آحمد درباره توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره‌بار اظهارداشت: در این بخش  با برخی از کمبودها و بی‌نظمی‌هایی روبرو بودیم که با ارتباط خوبی که با وزارت جهاد کشاورزی انجام شد در حال حاضر توزیع گوشت قرمز نیز در میادین میوه و تره‌بار به نحو مطلوب انجام می شود.

وی درباره عرضه کالاهای تنظیم بازاری در آستانه شب عید گفت: تامین اقلام با وزارت جهاد کشاورزی است و سازمان میادین میوه و تره بار به عنوان یک توزیع کننده در شهر تهران نقش دارد و یکی از سیاست‌هایی که در این دوره از مدیریت میادین میوه و تره‌بار پیگیری و اجرا می‌شود این است که بتوانیم کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و دلال‌ها، از کانال‌های تولیدکننده محصولات تامین کنیم و این مسئله منجر به عرضه محصولات با قیمت مناسب به شهروندان می‌شود.

فصاحت خاطرنشان کرد: البته این کار آغاز شده و بهره‌برداران به صورت مستقل این کار را در دستور کار خود قرار داده‌اند و برخی از اقلام به صورت مستقیم از کانون‌های تولید و کشاورزان تامین می‌شود که این مسئله را باید توسعه داد تا بتوانیم محصولات باکیفیت و ارزان را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد در فاز نخست برای اقلام پرمصرف حذف دلالان را داشته باشیم و این کار در آینده توسعه پیدا خواهد کرد.

فصاحت با اشاره اینکه اقلام مورد نیاز شهروندان در نوروز امسال با قیمت و کیفیت مناسب تامین و عرضه خواهد شد، تصریح کرد: محصولات خود را از کانال‌های تولید در کشور تامین خواهیم کرد تا بتوانیم رضایتمندی شهروندان را در پی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ارتباط با انتقاد برخی از شهروندان تهرانی نسبت به عرضه بی‌کیفیت تعدادی از محصولات در برخی از میادین میوه و تره‌بار گفت: این موضوع تا حدی قابل قبول است.

وی بیان داشت: بنای ما بر این است کیفیت‌سازی را در دستور کار خود قرار بدهیم تا میوه بی‌کیفیت روانه بازار نشود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.