۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 790166

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران برابر صنعت نفت آبادان دو بر صفر شکست خورد.

باخت بد موقع پرسپولیس در آبادان

به گزارش قدس آنلاین، در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان میهمان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر به سود صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

برای صنعت نفت در این دیدار محمدرضا غبیشاوی در دقیقه ۷  و محمود مطلق‌زاده در دقیقه ۶۹ گلزنی کردند.

نیمه نخست این دیدار را پرسپولیس هجومی آغاز کرد و سعی داشت در همان دقایق ابتدایی به گل برسد اما مدافعان صنعت نفت اجازه ندادند فرصتی نصیب پرسپولیس شود. در ادامه در دقیقه ۷، محمدرضا غبیشاوی از سمت راست حرکتی انجام داد و قصد داشت توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کند اما با اشتباه عجیب حامد لک، توپ از بین دست‌های این دروازه‌بان عبور و به گل تبدیل شد.

در دقیقه ۱۵، روی اشتباه وحدت هنانوف، حکیم نصاری در میانه میدان صاحب توپ شد و از همان جا دروازه‌ پرسپولیس را هدف قرار داد اما توپ این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۶، روی حرکتی که پرسپولیسی‌ها از سمت چپ انجام دادند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه صنعت نفت فرصت خوبی نصیب وحید امیری شد اما ضربه سر این بازیکن به اوت رفت.

در دقیقه ۲۲، روی برخورد مهدی عبدی با دروازه‌بان صنعت نفت، باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود و نیمکت نشینان صنعت و پرسپولیس با یکدیگر دچار درگیری شوند.

در ادامه این دیدار شاگردان گل‌محمدی روی یکی دو صحنه فرصت‌هایی برای گلزنی به دست آوردند اما بی دقتی مهاجمان قرمزپوش باعث شد دروازه صنعت نفت آبادان باز نشود.

نیمه دوم بازی را هم پرسپولیس هجومی آغاز کرد و در همان ابتدای کار فرصت گلزنی داشتند که به گل نرسیدند. در دقیقه ۴۹، روی ارسال وحدت هنانوف فرصت بسیار خوبی برای تمیروف مهاجم جدید پرسپولیس ایجاد شد اما ضربه پای راست این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۵۲، شروین بزرگ فرصت خوبی درون محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد اما شوت او با دخالت سید جلال حسینی راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۵۶، رامین رضاییان از سمت راست حرکت کرد و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه فرصت  خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۶۱، روی یک ضربه ایستگاهی پرسپولیسی‌ها سریع بازی را آغاز کردند و با یک پاس توپ درون محوطه جریمه صنعت نفت به مهدی عبدی رسید اما این بازیکن نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و شوت او را دروازه‌بان صنعت نفت مهار کرد.

در دقیقه ۶۹، فاخر تهامی با حرکت زیبایی وارد محوطه جریمه پرسپولیس شد و در ادامه با یک پاس رو به عقب توپ را به محمود مطلق‌زاده رساند این بازیکن هم با یک شوت پای راست گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۸، پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ شد و در ادامه با یک شوت پای چپ دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد اما شوت او از کنار دروازه به اوت رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، وحدت همانوف، رامین رضاییان، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی (۴۶ شرزود تمیروف) ، احسان پهلوان، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان‌دوست، میثم‌ تهی‌دست، احمد شریعت‌زاده، امید خالدی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حکیم نصاری (۷۰ امید حامدی‌فر)، حسن بیت‌ سعید و شروین بزرگ (۶۷ فاخر تهامی).

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.