رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هرگونه افزایش قیمت از سوی هتل ها و مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۱ تخلف بوده و این مراکز موظف به رعایت نرخ مصوب مهر ماه امسال هستند.

افزایش قیمت مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۱ تخلف است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سزاوار افزود: در اسفند ماه جاری و فروردین ماه سال آینده هیچگونه افزایش نرخ برای اقامت در هتلهای یک تا پنج ستاره استان خراسان رضوی نداریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهر ماه هر سال نرخ اقامت در هتلها تعیین و از سوی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام می‌شود، مهر ماه امسال نیز هتلها تا ۳۰ درصد امکان افزایش نرخ داشتند.

رییس هیات‌ مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: هتلها مجاز هستند نرخ اقامت خود را با نرخ مصوب اعمال کنند که بسیاری از واحدها به دلایلی از جمله نبود متقاضی، شیوع بیماری و صدور بی رویه مجوز برای فعالیت مراکز اقامتی، افزایش نرخ نداشته‌اند.

وی افزود: بنابراین هیچیک از هتلهای مشهد برای اقامت مسافر در ایام نوروز افزایش قیمت ندارند و موظف به رعایت نرخ مصوب مهر ماه امسال هستند.

خراسان رضوی در ایام تعطیلات نوروز بیش از ۲۲۰ هتل فعال دارد. این استان با برخورداری از بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ واحد اقامتی دارنده رتبه اول کشور در این عرصه است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.