وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رونمایی از سند تحولی در این وزارتخانه از تولید ۱۵ فیلم انقلابی در سال آینده خبر داد و تاکید کرد: در همه حوزه‌های فرهنگی کشور شاهد تغییرات جدی خواهیم بود.

شاهد تغییرات جدی در همه حوزه‌های فرهنگی کشور خواهیم بود

به گزارش قدس آنلاین، از سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در دومین روز نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی که در مجموعه یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد بابیان اینکه باید به ترویج صحیفه سجادیه که همچون گنج گران‌بهایی است اهتمام داشته باشیم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در روزهای اولیه کرونا همه را به صحیفه سجادیه ارجاع دادند تا از برکات آن بهره‌مند شویم لذا ضروری است که همه در فعالیت‌های خود به این امر توجه داشته باشیم.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی «انقلاب فرهنگی» است افزود: اتفاق‌هایی که با عنوان نوسازی در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ انجام شد فرهنگ ما را تخریب کرد و در چنین فضایی بود که معجزه‌ای به نام «انقلاب اسلامی» در کشور رخ داد. این در حالی است که من با استدلال می‌گویم نمره عملکرد انقلاب اسلامی، نمره بالایی است.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه فرهنگی کشور با همه مشکلاتی که دارد حوزه قابل قبولی است چراکه سمت و سوی آن به سمت خیر و نیکی است.

محمدمهدی اسماعیلی، انتخاب ابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب را یکی از نشانه‌هایی دانست که ثابت می‌کند انقلاب اسلامی؛ آینده‌ای درخشانی را در پیش رو گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابیان اینکه «جامعه ما جامعه دینی است» خبر داد در جشنواره فجر، رعایت شئونات اسلامی و حجاب اسلامی مورد تأکید بوده است.

وی با اشاره به رونمایی از سند تحولی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تولید ۱۵ فیلم انقلابی در سال آینده خبر داد و تاکید کرد: در همه حوزه‌های فرهنگی کشور شاهد تغییرات جدی خواهیم بود.

اسماعیلی بابیان اینکه همه امکانات برای اصلاح روند سینما فراهم است و همکاران من همچنان پای‌کار هستند گفت: ما نگاه متفاوتی با هیچ سازمانی از جمله صداوسیما و تبلیغات اسلامی نداریم و این نکته مثبتی است که باید به آن توجه شود.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمایت این وزارتخانه نسبت به هنرمندان کشورمان «حمایت مشارکتی» خواهد بود.

وی بابیان اینکه مدیران لایق و کارآمدی را در رأس امور قراردادیم از پیگیری طرح‌هایی در حوزه عفاف و حجاب، مد و لباس و دیگر حوزه‌های فرهنگی خبر داد.

اسماعیلی با اشاره به سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: در حوزه قرآن و عترت نیز فعالیت‌های خوبی را با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کارداریم و این در حالی است که صدور مجوز مؤسسات قرآنی نیز سرعت بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت.

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت‌های نمایشی و تولید فیلم موقعیت مهدی گفت: معتقدم تولیدات خوب، قدم مؤثری در جهت «جهاد تبیین» خواهد بود ضمن اینکه ساخت فیلم سینمایی موقعیت مهدی نیز امسال به‌عنوان یک اثر نمایشی در جشنواره فیلم فجر انتخاب شد و نشان داد کار خوب از نگاه مردم دور نمی‌ماند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.