۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 790857

فرماندار مشهد از تشکیل قرارگاه خدمات سفرهای نوروزی در مشهد خبر داد و گفت:احکام مسوولان کمیته های ۱۱ گانه این قرارگاه صادر شده است.

تشکیل قرارگاه خدمات سفر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محسن داوری  افزود: فعالیت کمیته ها و شرح وظایف و ماموریتهای هر یک از آنها تعیین شده است و فردا یکشنبه نشست دیگری از این قرارگاه با حضور اعضا و دبیری رییس اداره میراث فرهنگی مشهد تشکیل می شود.

وی ادامه داد: کمیته های هماهنگی خدمات بخشداری ها و شهرداری ها، نظارت و ارزیابی عملکرد، بهداشت و سلامت، خدمات انتظامی و امنیتی، خدمات حمل و نقل و برنامه ریزی و آمار، خدمات شهری و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار، خدمات امداد و نجات، امور فرهنگی، تبلیغات و فضای مجازی، خدمات مسافرتی و اسکان ۱۱ کمیته فعال در قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد هستند.

حسین امیرکلالی، دبیر قرارگاه خدمات سفر شهرستان مشهد نیز گفت: فعالیت رسمی این قرارگاه از ۲۵ اسفند کنونی تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ خواهد بود و ۲۴ اسفند ماه نیز مانوری با حضور تمام مدیران و دستگاه های مرتبط در قالب قرارگاه خدمات سفر برگزار خواهد شد.   

استاندار خراسان رضوی ۱۲ اسفند ماه تشکیل قرارگاه خدمات سفر در مشهد به ریاست فرماندار و با هدف مدیریت مطلوب خدمات به زائران و مسافران نوروزی را خواستار شد.

یعقوبعلی نظری در این راستا خاطر نشان کرد: قرارگاه خدمات سفر مشهد باید به صورت شبانه روزی فعالیت داشته باشد بنابراین ساز و کار ۲۴ ساعته برای تمامی دستگاهها طراحی شود تا قادر به انجام اقدامات لحظه‌ای و آغاز عملیات در نخستین فرصت بروز شرایط خاص باشیم.

وی ادامه داد: هیچ مرخصی برای مسوولان و مدیران تمامی دستگاههای استان از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین صادر نمی شود و تمامی دستگاههای دولتی نیز در این زمینه به صورت آماده باش هستند و همه دستگاه های دولتی و مجموعه ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر کار هستند.  

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.