سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین به موافقت رژیم صهیونیستی برای احداث ۷۳۰ واحد جدید صهیونیست‌نشین در شمال قدس اشغالی واکنش نشان داد.

واکنش تشکیلات خودگردان به ساخت ۷۳۰ واحد جدید صهیونیست‌نشین

به گزارش قدس آنلاین، نبیل ابوردینه، سخنگوی ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به موافقت تل‌آویو با ساخت ۷۳۰ واحد جدید صهیونیست‌نشین در شمال قدس اشغالی، این تصمیمات را بیانگر تلاش تل‌آویو برای تخریب تلاش‌های مربوط به تحقق صلح و ثبات در منطقه و جهان دانست.

ابوردینه گفت: تصمیمات تل‌آویو برای شهرک‌سازی بیانگر آن است که کابینه اسرائیل بر نادیده‌ گرفتن قطعنامه‌های بین‌المللی مربوط به عدم مشروعیت شهرک‌سازی‌ها اصرار دارد و درصدد آن است تا تمامی تلاش‌های مربوط به تحقق صلح و ثبات در منطقه و جهان را نابود کند.

وی از جامعه جهانی به ویژه آمریکا خواست تا بر کابینه اسرائیل به منظور توقف تمامی اقدامات یکجانبه‌ای که منطقه را به سمت تنش‌های بیشتر سوق می‌دهد، اعمال فشار کند.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، ابوردینه همچنین گفت که قدس و تمامی اماکن مقدس اسلامی و مسیحی و محله‌های آن خط قرمز ماست و هرگز هیچ گونه خدشه‌ای به آن را نمی‌پذیریم.

وی درباره سوء استفاده مسئولان رژیم صهیونیستی از سرگرم شدن جامعه جهانی به بحران روسیه-اوکراین جهت اجرای پروژه‌های شهرک‌سازی و سرقت اراضی فلسطینیان هشدار داد.

رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته در راستای گسترش شهرک‌سازی‌ها با ساخت ۷۳۰ واحد جدید صهیونیست‌نشین در شهرک «بسغات زئیف» واقع در اراضی بیت حنینا در شمال قدس اشغالی موافقت کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.