معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نه توسط دولتها و ساختارهای رسمی حاکمیت، بلکه به دست مردم و جوانان رقم خواهد خورد.

 اهداف انقلاب به دست جوانان رقم خواهد خورد

به گزارش قدس آنلاین، وحید یامین پور  در همایش جهاد اکبر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور و ویژه برنامه روز جوان در مشهد افزود: ۲۲ بهمن ۵۷ روز آغاز انقلاب اسلامی بود و پیروزی انقلاب زمانی است که اهداف و آرمانهای انقلاب محقق شود.

وی گفت: پیش تر تصور بر این بود که تحولات مهم کشورها توسط دولت و حاکمیت بواسطه داشتن امکانات، ساختار و پول رقم می‌خورد، در حالیکه این دیدگاه صحیح نیست، چراکه دولتها توان رقم زدن تحولات بزرگ را ندارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هر چه می‌گذرد دولتها در جهان ضعیف‌تر می شوند و اکنون توان آنها در برابر اقدامات و تغییرات ناشی از عملکرد سازمان‌های مردم نهاد غیررسمی و بومی تضعیف شده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود پیرامون گام دوم انقلاب، جوانان را مخاطب قرار داده‌اند، لذا تحولات قرار است به دست جوانان رخ دهد، امیدواریم نور آرمان خواهانه موجود در اینگونه مراسم‌ها و جمع‌های تشکیلاتی تداوم یابد.

معاون وزیر ورزش خاطر نشان کرد: البته دولتها می‌توانند زمینه‌ساز تحقق اهداف بوده و در این مسیر مانع زدایی کرده و اداره کننده تحولات کشور باشند.

یامین پور تصریح کرد: جوانان مخاطب پیامها در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند، پیامهای رهبر معظم انقلاب از دهه ۸۰ به بعد با عناوین عدالت، جنبش نرم‌افزاری، جوان مومن انقلابی، آتش به اختیار بودن و در نهایت گام دوم انقلاب با هدف ورود نسل جوان برای تغییر و بهبود اوضاع کشور ارائه شده است.

                                                                                             معاون وزیر ورزش: اهداف انقلاب به دست جوانان رقم خواهد خورد

تقدیر از چهار جوان برتر به مناسبت روز جوان

در این مراسم با حضور وزیر ورزش و جوانان چهار نفر از جوانان ورزشکار و مبتکر  به نامهای فاطمه عبادی رتبه نخست استعدادیابی کشور، طراح و کارآفرین، میکائیل دیانی کارگردان و فعال دانشجویی،  هاشمیه متقیان معاوی دارنده مدال طلای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و امیر رضایی مخترع توانیاب با ثبت ۱۳۵ اختراع، مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس اعلام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، بیستمین دوره آموزشی جهاد اکبر به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی دانشجویی با حضور ۵۰۰ دانشجو از ۶۳ دانشگاه سراسر کشور به همراه مقام‌های کشوری از ۲۲ اسفند در مشهد آغاز و تا ۲۷ اسفند سال جاری ادامه می یابد.

شعار این دوره آموزشی «تحول دانشجو، تحول جامعه حکمرانی عالمانه و عادلانه" است و هدف از برگزاری آن حفظ روحیه تشکیلاتی، آموزش های تشکیلاتی و خودسازی اعلام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.