۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 791420

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که هشت تروریست داعشی در ۶ استان عراق دستگیر شدند.

۸ داعشی در عراق بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین، یحیی رسول، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که هشت تروریست داعشی در ۶ استان عراق دستگیر شدند.

بر اساس این گزارش، سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، نیروهای عراقی به عملیات پیشگیرانه خود ادامه می‌دهند و توانستند هشت عضو گروه تروریستی داعش را در ۶ استان عراق بنابر داده های اطلاعاتی دستگیر کنند.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق افزود: نیروهای عراقی دو عضو داعش را در اطراف و مرکز بغداد و چهار عضو داعش را در الانبار، صلاح الدین، دیالی و کرکوک دستگیر کردند.

نیروهای عراقی با هماهنگی با آسایش، نیروی اطلاعاتی اقلیم کردستان عراق در سلیمانیه نیز دو عنصر وابسته به گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند.

گفتنی است؛ روز گذشته نیز سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از خنثی کردن یک عملیات تروریستی و انتحاری در سلیمانیه که قرار بود در ماه مبارک رمضان صورت گیرد، خبر داده بود.

وی گفته بود: در این عملیات، دو انتحاری که دارای تابعیت غیرعراقی هستند و یک راهنمای عراقی در داخل استان کرکوک دستگیر شدند. این دستگیری پس از رصد و مراقبت‌های مرزی صورت گرفت.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.