رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به باز بودن محورهای اصلی کشور گفت: ۱۲ هزار نیروی راهداری ۲۴ ساعته در محورها حضور دارند.

آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ از حضور ۱۲ هزار نیروی راهداری تا امکان استفاده از امکانات راهدارخانه‌ها

به گزارش قدس آنلاین،داریوش امانی، با اشاره به اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در کل کشور اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جمله سازمان‌هایی است که بحث سفرهای نوروزی همیشه جزو برنامه‌های اصلی آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه از بهمن‌ماه سال قبل جلسات نوروزی ما در این سازمان آغاز شد گفت: لازم بود از قبل اقداماتی از جمله خط‌کشی، روشنایی جاده‌ها و کارهای عمرانی را انجام می‌دادیم و این برنامه‌ها تا پایان سال به اتمام می‌رسید که خوشبختانه این اقدامات طبق زمان‌بندی انجام شده به پایان رسید.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در حال حاضر ۱۲ هزار نیروی راهداری با ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به صورت ۲۴ ساعته در جاده‌ها در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۲۰۰ راهدارخانه ما آماده خدمت به هموطنان است افزود: امسال این امکان فراهم شده که اگر مسافری نیاز داشت بتواند از امکانات راهدارخانه‌های ما در طول محورها استفاده کنند.

امانی با اشاره به جمعیت زیادی می‌خواستند از ناوگان عمومی به ویژه اتوبوس استفاده کنند گفت: باید برنامه‌ریزی می‌شد در مسیرهایی که تقاضای بیشتری برای آنها در سفرهای نوروزی وجود داشت مانند مشهد مقدس، استان‌های جنوبی و راهیان نور، سرویس‌دهی بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در جاده‌های کشور بیان کرد: به جز چند راه فرعی که مسدود بودند و در همین ایام هم برف سنگینی را در اردبیل داشتیم اکثر محورهای ما باز بوده و مشکلی در تردد نداریم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.