معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی جاده های هراز، چالوس و آزادراه تهران- شمال خبر داد و گفت: ترافیک این محورها همچنان سنگین است.

هراز و چالوس باز شدند/هیچ خودرویی در برف گرفتار نشد

به گزارش قدس آنلاین، در پی بسته شدن محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال در روز دوم فروردین به علت بارش برف و تخلیه بار ترافیکی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال در پایان روز گذشته ساعت ۲۳:۳۰ و محور هراز ساعت ۲ بامداد امروز سوم فروردین خبر داد.

در همین رابطه رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه راه‌های هراز و چالوس در حال حاضر باز شده‌اند، گفت: علت انسداد محورهای هراز، چالوس و آزادراه تهران-شمال در روز گذشته بارش برف به تنهایی نبود و ایئ بارش به حدی نبود که باعث برف گیری محور شود بلکه به دلیل ترافیک بالای محور بود که امکان هر گونه امدادرسانی را در صورت وقوع حادثه سلب می‌کرد.

وی افزود: لذا پلیس راه پیشنهاد داد مسیر برای تخلیه بار ترافیکی مسدود شود چون در ترافیک پرحجم دیروز حتی امکان نمک پاشی هم وجود نداشت.

اکبری با رد ادعای گرفتار شدن برخی خودروها در محورهای هراز و چالوس در روز گذشته گفت: به هیچ عنوان هیچ خودرویی گرفتار نشد و نیازی به امدادرسانی نبود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: حجم ترافیک جاده‌های هراز و چالوس و آزادراه تهران-شمال در روز گذشته ۴۱ درصد نسبت به روز مشابه سال گذشته افزایش داشت. در حال حاضر این محورها باز هستند اما همچنان ترافیک سنگین است.

وی خاطرنشان کرد: پیک سفرهای نوروزی در مرحله رفت حداکثر اواخر امروز به پایان می‌رسد و دیگر ترافیک پرحجم محورها را تا مرحله برگشت مسافران شاهد نخواهیم بود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.