رامین راستاد با اعتقاد بر اینکه اجرای رئالیتی‌شوهایی مانند «جوکر» و «مافیا» در تلویزیون، بر کیفیت این برنامه‌ها تاثیر می‌گذارد، در عین حال آرزو کرد که تلویزیون به روزهای اوجش در دهه‌ی ۸۰ بازگردد.

رامین راستاد: با «مافیا» قضاوتم نکنید!

به گزارش قدس آنلاین، رامین راستاد ـ بازیگر ـ که در سری جدید «شب‌های مافیا» حضور دارد، درباره‌ی ساختار رئالیتی‌شوها و ارائه‌ی آنها از بستر شبکه نمایش خانگی، گفت: با این ساختار برنامه‌سازی ۱۰۰ درصد موافق هستم. در تلویزیون ما یکسری ممیزی‌ها وجود دارد که به کیفیت برخی از برنامه‌ها آسیب می‌زند. مثلا اگر قرار بود «شب‌های مافیا» در تلویزیون اجرا شود، نمی‌توانست با این طراحی لباس و فضا به سمع و نظر مخاطب برسد. این رئالیتی‌شوها در فضای پلتفرم‌های موجود، بسیار جا افتاده‌اند و بر اساس آمار و ارقام، تماشاگران زیادی دارند. جامعه ما الان به این برنامه‌ها خیلی نیاز دارد و می‌بینیم که چقدر از این برنامه‌ها استقبال می‌شود.

راستاد در پاسخ به این پرسش که چقدر بازی در «شب‌های مافیا» را جدی گرفته و برنده شدن در این مسابقه برایش اهمیت داشته است؟ توضیح داد: مسابقه را خیلی جدی گرفتم ولی حاضر نیستم برای یک مسابقه و سرگرمی، دوستانم را زیر سوال ببرم یا چیزی بگویم که ناراحت شوند؛ آنقدر برایم ارزش ندارد. اما مساله تقلب برایم مهم است؛ اگر هنرمندی حاضر شود در مسابقه‌ای که برای سرگرمی مردم ساخته می‌شود تقلب کند، باید به حالش گریه کرد.

این بازیگر درباره‌ی تاثیر شرکت در رئالیتی‌شوها بر نگاهی که به بازیگران شکل می‌گیرد و حتی روند پیشنهاد نقش‌ها، با بیان اینکه کاش این برنامه‌ها در قضاوت شدن بازیگر تاثیری نداشت، گفت: اینکه رامین راستاد با ۲۵ سال سابقه‌ی بازیگری، به واسطه شرکت در یک مسابقه قضاوت شود، کم‌لطفی و ناعادلانه است. ممکن است من در این بازی خوب نباشم و در بازی دیگری خوب باشم؛ بنابراین صرفا شرکت در یک مسابقه، معیار خوبی برای قضاوت درباره افراد نیست. پرمخاطب‌ترین مسابقه‌ای که الان در شبکه نمایش خانگی داریم «شب‌های مافیا» است و هر کسی در این مسابقه شرکت کند بُلد می‌شود و مدتی مطرح است. بهتر است مردم، ما را فقط در جریان همین مسابقه قضاوت کنند و شخصیت ما را به اتفاقات این مسابقه ربط ندهند.

او درباره‌ی ایفای نقش در کارهای در حال ساخت و در نوبت پخش برای تلویزیون، توضیح داد: دو ـ سه کار خوب برای پخش دارم. در سریال «راز ناتمام» نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی را بازی کردم و خیلی دوست دارم زودتر پخش شود و خروجی‌اش را ببینم. در سریال «زیرخاکی»، نقش خیلی بانمکی دارم و پارتنرم پژمان جمشیدی است. سریال «نجلا» را هم دارم که آنهم نوروز پخش می شود.

راستاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اوضاع این روزهای تلویزیون، با بسنده کردن به دو جمله، گفت: آرزو می‌کنم تلویزیونمان به روزهای اوجش مثل دهه ۸۰ برگردد که سریال‌های متعدد و باکیفیتی تولید می‌شد و مخاطب زیادی داشت.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.