معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون ۵ میلیون زائر وارد مشهد شده‌ است که تاکنون اسکان آن‌ها به خوبی مدیریت شده است.

حضور زائران در مشهد ۵ میلیونی شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد با بیان این مطلب اظهار کرد: بیش از ۵۰ درصد از کل اقامت‌های رسمی کشور در مشهد فعال است، اما هنگامی‌که مشهد با حضور میلیونی زائران روبه‌رو می‌شود، این ظرفیت‌ها برای اقامت زائران کافی نیست.

وی افزود: امسال با توجه همزمان شدن ایام نوروز با شعبانیه، نزدیک شدن به ماه‌مبارک رمضان و نبود محدودیت‌های کرونایی مشهد میزبان میلیون‌ها زائر شد که مسئولان مربوطه از چهار ماه گذشته در جهت سازماندهی و میزبانی از زائران برنامه‌ها و اقدامات لازم را برنامه‌ریزی و ساماندهی کرده بودند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌ها جهت اسکان زائران استفاده کرده‌ایم به گونه‌ای که در استان بیش از ۴۵۰ هزار و در مشهد بیش از ۳۵۰ هزار اقامتگاه آماده شد، گفت: با توجه حضو میلیونی زائران و کاهش شدید دما استقبال از اقامتگاه‌ها به شدت افزایش یافت به همین منظور به سرعت اقامتگاه‌هایی در حسینه‌ها، مساجد و سالن‌های ورزرشی مهیا کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی برای اسکان اضطراری زائران نداریم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.