با توجه به حضور خیل گسترده زائران در شهر مشهد، آستان قدس رضوی علاوه بر ایجاد ظرفیت اسکان برای زائران، با هدف جلوگیری از بروز برخی مشکلات برای مجاوران نیز پای کار آمده و یک نمونه آن، پخت و توزیع روزانه ۲۰ هزار قرص نان در چهار نقطه پرتراکم پیرامون حرم مطهر رضوی است تاهم زائران و هم مجاوران از این خدمت بهره‌مند شوند.

پخت و توزیع روزانه ۲۰ هزار قرص نان در چهار نقطه پیرامونی حرم رضوی

به گزارش قدس آنلاین، طبق تجربه سالیان گذشته، تامین نان تازه در ایام نوروز، یکی از نیازهای اساسی زائر و مجاور است که به دلیل افزایش چشمگیر جمعیت زائران در این روزها، گاهی مشکلات و کمبودهایی در تامین و توزیع این نیاز اساسی احساس شده است.

کمک بنیاد کرامت رضوی به دستگاه‌های مسئول تامین نان

در این راستا چهار دستگاه نانوایی سیار به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی و در راستای خدمات‌رسانی به مجاوران در مناطق پر تراکم شهری دایر شده و مشغول ارائه خدمت شد.  
مدیریت امور مجاورین که زیر نظر معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی فعالیت می‌کند، این خدمت را به منظور رفع مشکل کمبود عرضه نان به نسبت تقاضا در تعطیلات نوروزی و خدمت رسانی بیشتر به مجاورین حضرت رضا(ع) اجرایی کرده است و فرمانداری و شهرداری مشهد نیز با اختصاص فضای مناسب و سهمیه آرد، در امر پخت و توزیع نان رایگان مشارک دارند.

 
پخت روزانه ۲۰ هزار قرص نان

این نانوایی ها در چهار نقطه پر جمعیت شهر مشهد شامل خیابان‌های طبرسی، شهید شوشتری، اندرزگو و شیرازی استقرار یافته و تا تاریخ دوازدهم فروردین روزانه با پخت و توزیع  حدود ۲۰ هزار قرص نان در خدمت زائران و مجاوران خواهد بود.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.