فرماندار مشهد گفت: طی بازه زمانی ۲۵ اسفند تا چهارم فروردین ماه از ۶ هزار واحد صنفی توزیعی و اقامتی در مشهد بازدید و با ۵۰۰ واحد متخلف برخورد شد.

 ۵۰۰ واحد صنفی متخلف در مشهد شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن داوری  افزود: در مجموع سه میلیارد ریال بابت برخورد با این تخلفات به ویژه در بخش واحدهای اقامتی به زائران برگردانده شد و ۲۵ واحد صنفی و اقامتی متخلف نیز مهر و موم شد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود چهار میلیون مسافر به مشهد در این ایام، ۱.۴ میلیون شب اقامت در واحدهای اقامتی رسمی و اضطراری مشهد تدارک دیده شده که حدود ۷۰۰ هزار شب اقامت در اماکن و سکونتگاه های اضطراری مانند ورزشگاه ها، پارکها و کمپ ها بوده است.

فرماندار مشهد گفت: هم اکنون گوشت مرغ به وفور در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت کیلویی ۳۱۰ هزار ریال عرضه می شود همچنین در اطراف حرم مطهر رضوی ۲۲ نانوایی و ایستگاه توزیع نان بسته بندی ایجاد شده و نان گرم ۲۴ ساعته پخت می شود و ایجاد این تعداد نانوایی سیار به راحتی صورت نگرفته است.  

داوری افزود: در حالی که فروش بلیت در سایر نقاط کشور با قیمتهای بالایی انجام می شود اما فروش بلیت در مشهد با نرخ مصوب انجام می شود و مشکلی از این بابت در مشهد نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.