۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
کد خبر: 792196

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تا پایان پنجم فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

سفر ۶ میلیون زائر به مشهد الرضا (ع)

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد  افزود: از ۱۰ اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا( ع) در مشهد مقدس را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در روز گذشته شاهد حضور ۴۰۰ هزار زائر به مشهد بودیم، اظهار کرد: در عین حال از دیروز شاهد آغاز نخستین موج بازگشت زائران از مشهد هستیم که ۴۷۰ هزار نفر بدین طریق از راههای مختلف مانند اتوبوس، هواپیما ، قطار و خودروی شخصی به شهر و استان خود بازگشته‌اند.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: برای تسهیل بازگشت مسافران تعداد هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری علاوه بر ظرفیت ناوگان بین شهری به ظرفیت‌ها افزوده شده است.

وی اظهار کرد: از شب گذشته ۲۰ درصد ظرفیت اسکان دائمی،اضطراری و موقت در مشهد خالی است و لذا آمادگی میزبانی از مسافران جدید را داریم.

حجت الاسلام گنابادی نژاد ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم قبل از آغاز سفر نسبت به تعیین محل اقامت خود اقدام کنند و در غیر این صورت و ورود بدون هماهنگی محل اقامت به هر دلیل، با شماره ۱۳۷ تماس و نسبت به کسب راهنمایی در این زمینه اقدام کنند.

خراسان رضوی برای نوروز ۱۴۰۱ با بیش از ۴۷۰ هزار نفر شب ظرفیت، آماده میزبانی از مسافران نوروزی بوده  است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.