برخی داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش درخواست تغییر زمان این ازمون را دارند تا فرصت مطالعه بیشتری داشته باشند.

آیا امکان تغییر زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش وجود دارد؟

به گزارش قدس انلاین، فراخوان نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور اوایل اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد؛ این آزمون با سایر آزمون‌ها یک تفاوت بزرگ داشت و آن هم اعلام برگزاری دو زمان آزمون بود.

به عبارت دیگر مقرر شد که آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شود و آزمون استخدامی برای رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌های اجرایی دو ماه بعد از آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی روز جمعه ۳۱ تیر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

قرار است تعداد ۳۸ هزار و ۷۰۰ نفر در نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی پذیرش شوند که ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر متعلق به وزارت آموزش و پرورش هستند یعنی سهم عمده‌ای از شرکت‌کنندگان به وزارت آموزش و پرورش تعلق دارند.

برخی داوطلبان این آزمون درخواست تغییر زمان این ازمون را دارند تا فرصت مطالعه بیشتری داشته باشند.

در این خصوص به سراغ مسؤولان وزارت آموزش و پرورش رفتیم که البته هنوز به طور رسمی امکان گفت‌وگو فراهم نشده است. یکی از افراد آگاه در این وزارتخانه گفت: وزارت آموزش و پرورش از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قرار است آزمون استخدامی را برگزار کند و داوطلبان در جریان بودند و برای برگزاری زودتر آزمون نیز مذاکرات متعددی شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با کمبود معلم مواجه است، افزود: این وزارتخانه هرچه دیرتر فرایند آزمون را برگزار کند، در طی این مسیر دچار چالش می‌شود چرا که پذیرفته‌شدگان باید مراحل مصاحبه و گزینش را طی کرده و دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند. بر همین اساس امکان تغییر زمان برگزاری آزمون وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.