۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 792482

تست دوپینگ فهد المولد، ستاره تیم ملی عربستان و باشگاه الاتحاد جده مثبت شده است.

مثبت شدن تست دوپینگ ستاره تیم ملی عربستان

به گزارش قدس آنلاین، در حالی‌که امروز مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار می‌شود، فوتبال عربستان دچار یک شوک بزرگ شده و آن نیز مثبت شدن تست دوپینگ فهد المولد، ستاره تیم ملی این کشور و باشگاه الاتحاد است.

سلطان الغشیان، روزنامه نگار ورزشی در ساعات اولیه بامداد جمعه محرومیت موقت فهد المولد بازیکن تیم الاتحاد را از سوی کمیته مبارزه با دوپینگ را تایید کرد.

سلطان الغشیان در اظهارات تلویزیونی در برنامه اکشن مع الولید که از شبکه ام بی سی اکشن پخش می‌شود گفت: از یک منبع نزدیک به مدیریت الاتحاد خبری دریافت کردیم که باشگاه نامه‌ای از سوی دبیرخانه فدراسیون فوتبال عربستان و کمیته ضد دوپینگ دریافت کرده مبنی بر اینکه فهد المولد تا تاریخ رسیدگی به این پرونده از حضور در میادین محروم است.

طبق اعلام این کارشناس، یکی از نمونه‌های دوپینگی که از فهد المولد به‌عمل آمده، مثبت بوده و به همین دلیل کمیته مبارزه با دوپینگ عربستان این بازیکن را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم کرده است.

این روزنامه نگار ورزشی توضیح داد که جلسه رسیدگی به وضعیت این بازیکن دو مسئله را به‌همراه دارد، یا با تصمیم به عدم حضور وی به دلیل نمونه مثبت، یا ممکن است فهد المولد پس از جلسه دادگاه تبرئه شود.

شایان ذکر است که فهد المولد پس از محرومیتش در سال ۲۰۱۹ برای دومین بار در چهار سال گذشته به دلیل دوپینگ محروم می‌شود.

سلطان الغشیان خاطرنشان کرد: اگر ثابت شود ماده ممنوعه از روی سهل انگاری وارد بدن فهد المولد شده است، مجازات آن بین ۴ ماه تا یک سال خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.