سرپرست آتش‌نشانی مشهد گفت: با هدف تأمین ایمنی شهروندان، ۱۷۰ آتش‌نشان به همراه ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در ۴۷ نقطه مستقر می‌شوند.

بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان در ۴۷ نقطه شهر مشهد مستقر می‌شوند

به گزراش قدس آنلاین، آتشپاد سوم مجید فرهادی اظهار داشت: با هدف تأمین ایمنی شهروندان، ۱۷۰ آتش‌نشان به همراه ۵۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و موتورسیکلت‌های سیار آتش‌نشانی روز ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه (روز طبیعت) در ۴۷ نقطه از پیش تعیین شده در مبادی ورودی و خروجی شهر، بوستان‌ها و همچنین مناطق ییلاقی اطراف مشهد مستقر می‌شوند. 

وی افزود: علاوه بر این استقرارها، قریب به ۵۰۰ نفر از پرسنل عملیاتی، فرماندهی و ستادی این سازمان نیز در تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر مشهد در روز طبیعت در آماده باش کامل برای امدادرسانی احتمالی شهروندان خواهند بود.

 سرپرست آتش‌نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روز ۱۲ فروردین جمعه است آتش‌نشانان از ساعت ۸ صبح در مبادی ورودی و خروجی مشهد، بوستان‌ها و مناطق ییلاقی اطراف شهر مشهد استقرار خواهند داشت و همچنین روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت است  این مستقری‌ها از ساعت ۶:۳۰ صبح شروع و تا بامداد چهاردهم فروردین ادامه دارد و در این مدت دو روز آتش‌نشانان در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت هر گونه حادثه احتمالی به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.

آتشپاد سوم فرهادی از تمامی شهروندان خواست در صورت بروز هر گونه حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.