۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
کد خبر: 792552

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب دو محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین و روان و در ورودی‌های شرقی تهران تردد پرحجم است.

ترافیک پرحجم و سنگین در ورودی‌های پایتخت

به گزارش قدس آنلاین،ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و روان گزارش شده و تردد در لاین جنوب به شمال این محور روان و عادی است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه عوامل پلیس راه به صورت شبانه روزی در سطح محورها فعال هستند، گفت: با توجه به اتصال دو محور هراز و فیروزکوه، همچنین بازگشت طبیعت دوستان که برای گذران ۱۳ فروردین به این محورها سفر کرده بودند، بار ترافیکی سنگین، پرحجم به همراه پس زدگی را در آزادراه تهران _ پردیس و جاده قدیم جاجرود شاهد هستیم.

وی افزود: تردد وسایل نقلیه در دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و در برخی نقاط مانند ورودی شهرهای گیلاوند، فیروزکوه با بار ترافیکی بیشتری روبرو هستیم.

کهریزی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم عادی و روان گزارش شده و با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب بر بار ترافیکی این محورها افزوده می‌شود.

همچنین عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در محورهای فشم - زردبند، آزادراه ساوه - تهران، صفادشت - ملارد، محور احمد آباد مستوفی (به سمت اسلامشهر)، آزادراه قم - تهران ترافیک سنگین در جریان است.

وی افزود: با توجه به روز طبیعت اکثر محورهای منتهی به اماکن گردشگری تهران مانند سد لتیان، حوزه فشم و لواسانات تردد پرحجم و ترافیک سنگین است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.