مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با بازگشایی تمامی مراکز آموزشی از امروز چهاردهم فروردین ماه، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاس درس حاضر شدند.

یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی در کلاس درس حاضر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر شوشتری افزود: همراه با آغاز فصل بهار بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا بازگشایی کامل مدارس با هدف بازگشت دانش آموزان به روند عادی تحصیل آغاز شد.

وی ادامه داد: روند آموزش حضوری با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و حضور مربیان و مراقبان بهداشت در همه مدارس استان همراه است و بر این اساس تمامی ۹ هزار و ۵۰۰ کد آموزشی (مدرسه) با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس از امروز میزبان دانش آموزان این استان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: رعایت فاصله اجتماعی یک و نیم متر برای دانش آموزان در مدارس الزامی است و کلاسهایی که دارای بیش از ۳۰ دانش آموز هستند طبق تقسیم بندی، حضور دانش آموزان به شکل زوج و فرد انجام می‌شود.

شوشتری افزود: تا کنون بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالای استان خراسان رضوی و درصد قابل توجهی از دانش آموزان ابتدایی در برابر بیماری کووید۱۹ واکسینه شده‌اند.

استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور و با حدود ۹۰ هزار معلم حدود هشت درصد جمعیت معلمان کشور را در اختیار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.