معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: زمان اجرای طرح ترافیک در ماه مبارک رمضان از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ عصر خواهد بود.

زمان اجرای "طرح ترافیک" در ماه مبارک رمضان تغییر کرد

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی شفیعی با بیان اینکه تا ساعت ۹ صبح امروز مترو و اتوبوس به صورت رایگان بود و در صورت تقاضای زیاد احتمال تمدید این موضوع وجود دارد، اظهار کرد: از فردا دوشنبه ۱۵ فروردین، طرح ترافیک از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز و تا ساعت ۱۷ عصر ادامه خواهد داشت و این تصمیم بر اساس مصوبه شورای ترافیک تهران و به علت شروع ماه مبارک رمضان، اتخاذ شده است.

شفیعی تصریح کرد: برنامه‌ریزی در خصوص استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی در همه مدل‌ها انجام شده است؛ اما دقت داشته باشید که در سال‌های اخیر کم‌توجهی به نوسازی ناوگان سبب شده که شاهد عقب‌ماندگی باشیم و رفع عقب‌ماندگی زمان‌بر است؛ با استفاده از حداکثر توان ناوگان به مردم خدمت می‌کنیم به همین علت کاهش سرفاصله در مترو در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: براساس تصمیم شب گذشته، استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی تا ساعت ۹ صبح امروز در شبکه مترو و بی‌آرتی رایگان است و اگر تقاضا بالا باشد تمدید می‌شود؛ جابه‌جایی ناوگان اتوبوس و تاکسی به سمت ایستگاه‌های پرمسافر و همچنین اجازه دادن به ون‌های مسافربری برای تردد در خطوط ویژه از دیگر تصمیمات جلسه ترافیکی بود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.