سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد که تیمش می‌تواند انگلیس را در جام جهانی قطر شکست بدهد و هر بازیکنی این را باور نداشته باشد جایی در لیست ایران نخواهد داشت!

خط و نشان عجیب اسکوچیچ برای انگلیس: می‌توانیم شما را شکست بدهیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های آمریکا، انگلیس و برنده پلی آف اروپا (ولز با برنده اوکراین - اسکاتلند) همگروه شده است.

رویارویی با انگلیس یکی از جذابترین دیدارهای ایران در تاریخ حضورش در جام جهانی خواهد بود و در روزهای اخیر حتی باعث بالا گرفتن کُری های رسانه‌ای شده است.

این موضوع حتی در اظهارات دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران هم به صورت واضح قابل مشاهده است که قصد دارد روحیه تیمش را قبل از جام جهانی بالا ببرد.

اسکوچیچ تاکید کرد که تیمش می‌تواند انگلیس را شکست بدهد و هر بازیکنی چنین باوری نداشته باشد، در لیست ایران برای جام جهانی حضور نخواهد داشت. وی که یک مربی کُروات است، با الهام از پیروزی تیم ملی کشورش برابر انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۸، در حال القای این باور به بازیکنان تیم ایران است.

سرمربی تیم ملی ایران در گفتگو با نشریه «سان» انگلیس گفت: دلیلی وجود ندارد که فکر نکنیم می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم. چرا که نه؟

اسکوچیچ تاکید کرد: به یاد داشته باشید، من کروات هستم، بنابراین می‌دانم که می‌توانیم انگلیس را شکست دهیم.

وی ادامه داد: مردم ممکن است به بازی نگاه کنند و بگویند شکست ایران از انگلیس یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ جام جهانی خواهد بود. خب آنها می‌توانند چنین فکر کنند اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است.

سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: ما ۱۵ بازی انجام نمی‌دهیم، یک بازی انجام می‌دهیم و هر چیزی ممکن است در یک بازی اتفاق بیفتد.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.