۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
کد خبر: 792699

هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خبر دادند؛ اما به نظر می آید پشت پرده، فعالیت‌هایی در حال انجام است که یک مربی دارای سابقه روشن و کارنامه دار به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

اسکوچیچ نگران ندیدن جام جهانی

 به گزارش قدس آنلاین، هرچند مسئولان فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خبر دادند؛ اما به نظر می آید پشت پرده، فعالیت‌هایی در حال انجام است که یک مربی دارای سابقه روشن و کارنامه دار به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

با وجود پنهان‌کاری اعضای هیئت رئیسه فدراسیون؛ اما کاملاً پیداست چند جناح مختلف با شکل گیری این پروژه موافق‌اند، به همین دلیل به احتمال زیاد فاز تغییرات فنی در کادر فنی تیم ملی به زودی اجرایی خواهد شد؛ اما دم خروس برای کنار گذاشتن سرمربی فعلی و استخدام سرمربی جدید کجا بیرون زد؟

همه چیز از توییت پر سر و صدای احمدرضا، براتی عضو مستقل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شروع شد که ۴۸ ساعت قبل از آخرین بازی تیم ملی در مرحله مقدماتی از علی دایی به عنوان یکی از گزینه‌های شناخته شده برای هدایت تیم ملی خبر داد.

هرچند این توییت بلافاصله از سوی دیگر اعضای هیئت رئیسه تکذیب شد؛ اما به نظر می آید براتی زودتر از موعد از یک سناریوی پر سر و صدا پرده برداری کرده تا اعضای هیئت رئیسه سراسیمه این موضوع را رد کنند؛ اما با انجام قرعه کشی جام جهانی زوایایی دیگری از این ماجرا نمایان شد تا مشخص شود باوجود تأکید نزدیکان اسکوچیچ بازیکنان شاخص تیم ملی هم موافق ادامه حضور دراگان در رأس کادر فنی تیم ملی نیستند.

استوری پر سر و صدا و کنایه آمیز کریم انصاری فرد و پچ پچ های دیگر بازیکنان در محافل خصوصی بیانگر این بود که آن‌ها موافق ادامه حضور این مربی نیستند.

همزمان برخی مسئولان ارشد وزارتخانه نیز از این موضوع استقبال کردند و به نوعی با توییت‌ها و اظهارنظرهای خود عنوان کردند باید از هر نظر آمادگی رویارویی با تیم‌های حاضر در گروه دوم مسابقات را داشته باشیم، با وجود این، تیم رسانه ای نزدیک به اسکوچیچ برای آنکه جایگاه او را تثبیت کنند، با بازیکنان متمایل به اسکوچیچ مصاحبه‌های سریالی را ترتیب دادند تا به این شکل موقعیت وی را بهبود بخشند؛ اما گویا آقای سرمربی نیز خود متوجه شده و به دستیارانش گفته احتمال اینکه او به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی نباشد زیاد است.

حالا باید دید آیا سناریو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین اسکوچیچ رونمایی خواهد شد یا اینکه آن‌ها تا لحظه آخر ریسک رونمایی از این پلن را به جان نمی‌خرند؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.