سخنگوی وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین و یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی را به شدت محکوم کرد.

مصر تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، احمد حافظ، سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه مصر در بیانیه ای تجاوزها و اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی از جمله هدف قراردادن شهروندان فلسطینی و همچنین ادامه حملات شهرک نشینان به مسجد الاقصی با کمک نظامیان این رژیم را به شدت محکوم کرد.

وی در ادامه بر ضرورت توقف فوری اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه در ماه مبارک رمضان، اشاره کرد.

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه مصر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی باید از ایجاد فضای پر تنش که تنها باعث درگیری و فشارهای متقابل می شود، دست بکشد.

حافظ با تاکید بر اهمیت تعهد و پایبندی به قواعد قوانین بین المللی، تصریح کرد که پایبندی به این قوانین برای حمایت از غیر نظامیان فلسطینی و متوقف کردن اعمالی که به منظور هتک حرمت مسجد الاقصی و دیگر مقدسات فلسطینیان و همچنین نقض هویت منطقه قدس شرقی انجام می شود، دارای اهمیت است.

گفتنی است؛ صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض ده ها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است. شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.