۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 792967

برای انجام هر نوع عمل جراحی زیبایی نظیر لیفت پیشانی در مرحله اول لازم است بهترین جراح را شناسایی نمایید.

لیفت پیشانی و جوانسازی صورت

شاید تصور کنید انتخاب بهترین جراح آسان است اما این گونه نیست به دلیل اینکه جراحان زیادی هستند که جراحی لیفت پیشانی را انجام می دهند به همین علت تشخیص بهترین جراح لیفت پیشانی به خصوص در شهرهای بزرگی مانند تهران سخت می شود. به همین سبب ما قصد داریم شما را در این مقاله با دکتر شیرزادگان بهترین جراح لیفت صورت در تهران آشنا کنیم و ویژگی های مهم در انتخاب بهترین جراح را بیان نماییم.

ویژگی های بهترین جراح لیفت پیشانی
در ابتدا برای تشخیص بهترین جراح لیفت صورت لازم است به ۲ دسته از ویژگی های رفتاری و تخصصی جراح توجه داشته باشید که تشخیص مهارت ها و دانش پزشکی  از حوزه توانایی های شما خارج است. در این موارد باید به سازمان ها و یا انجمن های علمی و تخصصی روی بیاورید. این سازمان ها مدارک دقیقی از تجربه جراحان در اختیار شما قرار می دهند و می توانید به این اطلاعات اعتماد کنید.  بهترین جراح لیفت پیشانی در حقیقت از نظر چنین مراکز ، پزشکی است که سوابق و کارنامه درخشانی در حوزه جراحی های زیبایی و پلاستیک داشته باشد. از طرف دیگر باید ویژگی های اخلاقی و فردی پزشک را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید او را به عنوان جراح قابل اعتماد و خوب انتخاب نمایید. میزان تعاملاتی که پزشک در جلسه مشاوره با مراجعه کنندگان خود دارد و به معاینه و بررسی وضعیت فرد با حوصله و دقت می پردازد و در نهایت پیشنهاد بهترین روش جوان سازی و جراحی لیفت پیشانی را می دهد ، از نکاتی است که در انتخاب بهترین جراح لیفت باید در نظر گرفته شود.

به صورت کلی لازم است در انتخاب بهترین جراح لیفت پیشانی  به موارد زیر توجه داشته باشید: دانش پزشکی بالا؛  تخصص و مهارت؛ توانایی بالا در انجام جراحی لیفت پیشانی؛ برخورد مناسب با مراجعه کنندگان نکات مهمی که در انتخاب بهترین جراح لیفت پیشانی  باید در نظر داشته باشید :

مهارت و تجربه

ملاک و انتخاب بهترین جراح لیفت پیشانی بر اساس موارد مختلفی مشخص می شود. میزان تحصیلات ، مدارک و گواهینامه های علمی و تجربه کاری او در این زمینه از جمله پارامترهایی است که می توانید در انتخاب بهترین جراح مورد ارزیابی قرار دهید تا در نهایت زیبایی چهره خود را به او بسپارید. تحقیقات و مشاهده نمونه کار های واقعی در مطب پزشک  می تواند کمک بسیاری به شما کند تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. ممکن است شما دانش کافی برای تشخیص مهارت بهترین جراح لیفت پیشانی را نداشته باشید ، همچنین خوب بودن نتایج جراحی تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. اما موارد و نشانه هایی وجود دارد که می توانید به آن ها توجه کنید. لازم است جراح لیفت پیشانی ویژگی های زیر را دارا باشد .

لیفت صورت

نمونه عمل های جراحی

 بهترین جراح لیفت پیشانی حتما یک صفحه فعال اینستاگرام و وب سایت به روز دارد. شما می توانید در این صفحات نمونه کارهای لیفت پیشانی هر پزشک را با دقت بررسی کنید و ببینید چند عمل موفق داشته است. هرچه میزان نمونه کارهای یک جراح در این صفحات بیشتر باشد و تصاویر و ویدیوهایی از انجام جراحی انتشار داده باشد ، می توان آن را نشان از مهارت ، تجربه بالا و اعتماد به نفس پزشک در عمل های جراحی دانست.

گواهینامه ها و انجمن های علمی

 از دیگر نشانه های یک جراح خوب زیبایی عضویت در انجمن های علمی معتبر داخلی و بین المللی و دریافت گواهینامه های معتبر از مراکز تخصصی و علمی می باشد. عضویت در این انجمن ها نشان می دهد که جراح لازم است چند بار در سال در این همایش ها شرکت داشته باشد و با جدیدترین روش های جراحی و ابزار های عمل جراحی آشنا شود. این کار تا حد زیادی به دانش و مهارت جراح کمک می کند تا همیشه به روز باشد و از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده کند تا به بهترین نتیجه برسد. دکتر اسماعیل شیرزادگان هم اکنون عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران بوده و همچنین عضو جامعه جراحان ایران است. او کالج بین المللی جراحان آمریکا و جامعه بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی آمریکا را نیز در کارنامه کاری درخشان خود دارد. درحال حاضر دکتر شیرزادگان بهترین جراح لیفت پیشانی ، جراحی بینی ، لیفت صورت ، جراحی ترمیمی و غیره بوده و می توان آن را یکی از بهترین جراحان پلاستیک در ایران دانست.

توانایی انجام دیگر جراحی های زیبایی صورت

اگر جراح در زمینه های مختلف عمل های زیبایی و جراحی پلاستیک تخصص و مهارت داشته باشد ، می توان آن را یک امتیاز بالا برای او به شمار آورد. انجام سایر عمل های جراحی زیبایی به جراح کمک می کند با دانش زیبایی شناسی بتواند ارتباط درستی بین تمام عناصر صورت ایجاد کند تا چهره زیباتر شود. برای مثال می تواند پیشنهاد کند با انجام جراحی های مکمل با لیفت پیشانی به زیبایی و جوانی بیشتری دست پیدا کنید.

مدارک تحصیلی

در انتخاب بهترین جراح لیفت پیشانی حتما به مدارک پزشکی او دقت کنید. معمولا پزشکانی که دارای مدرک تحصیلی در زمینه جراحی پلاستیک و زیبایی هستند ، می توانند بهترین گزینه در انتخاب باشند. هرچه میزان تخصص و تحصیلات پزشک در این زمینه بیشتر باشد ، نشان از علم و تجربه بیشتر او دارد.

رفتار و محل طبابت

در نهایت لازم است حتما  به شیوه برخورد و مسئول پذیرش پزشک توجه داشته باشید. همچنین محیطی که کلینیک و مطب پزشک در آن واقع شده است ، بسیار مهم می باشد. افرادی که در تهران حضور دارند ، می دانند که جراحان زیبایی معمولا در منطقه خاصی از این شهر مشغول به فعالیت هستند. همچنین داشتن کادر درمانی و پرسنل حرفه ای از دیگر نشانه های بهترین جراح لیفت پیشانی می باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

هزینه جراحی توسط بهترین جراح لیفت پیشانی

هزینه جراحی بر اساس فاکتورهایی نظیر هزینه های کلینیک و اتاق عمل ، تجهیزات مورد استفاده ، دستمزد پرسنل و جراح مشخص می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.