مهاجم پیشین تیم ملی ایران معتقد است تیم ملی کشورمان، نسبت به سایر تیم‌های آسیایی کار راحت‌تری در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ پیش رو دارد.

پیوس:‌ گروه ایران در جام جهانی، بهتر از سایر تیم‌های آسیایی است/ طارمی و آزمون مهمترین چهره‌های تیم ملی در قطر هستند

به گزارش قدس آنلاین فرشاد پیوس، درباره قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ و گروه ایران در این جام اظهار داشت: در جام جهانی همه تیم‌ها باکیفیت هستند و بازی آسان وجود ندارد، اما ایران نسبت به سایر تیم‌های آسیایی در گروه بهتری قرار گرفته است. ژاپن گروه بسیار دشواری دارد و گروه عربستان و کره هم سخت است.

وی در مورد رقبای شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ تصریح کرد: نمی‌خواهم بگویم گروه ایران آسان است، چون تیم‌های انگلیس و آمریکا هم تیم‌های خوبی هستند. انگلیس نیازی به تعریف ندارد و آمریکا پیشرفت قابل توجهی در سال‌های اخیر کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا تیم کشورمان می‌تواند به مرحله حذفی صعود کند یا خیر، عنوان کرد: صحبت از صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی راحت است، اما مهم این است که با چه وضعیتی به قطر می‌رویم. شرط موفقیت تیم ملی، برگزاری بازی‌های دوستانه خوب است و ما باید با تیم‌هایی بازی کنیم که قدرت فنی و تاکتیکی بالایی داشته باشند. به هر حال حریفان ما باید تیم‌هایی باشند که نقاط ضعف‌مان را مقابل آنها بشناسیم و برطرف کنیم.

پیوس با اشاره به اهمیت نقش لژیونرها در موفقیت تیم ملی خاطرنشان کرد: ما لژیونرهایی داریم که در لیگ‌های مختلف اروپا بازی می‌کنند و درخشش آنها می‌تواند شانس موفقیت تیم ملی را بالاتر ببرد. طارمی و سردار آزمون، مهمترین چهره‌های تیم ملی در جام جهانی خواهند بود و نقشی تعیین‌کننده خواهند داشت. مردم هم دوست دارند این بچه‌ها در قطر بدرخشند و امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.