شرکت گاز خراسان رضوی با هدف تحقق شعار سال و ارائه راهکار در زمینه بهره گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان در صنعت گاز فراخوان داد.

شرکت گاز خراسان رضوی برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ فراخوان داد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در این خصوص گفت: این فراخوان با نگاه به نام‌گذاری امسال با عنوان «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و با هدف جمع آوری ایده‌های نخبگانی در مورد چگونگی بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان برای تحقق چشم انداز شرکت گاز خراسان رضوی در زمینه های مختلف صنعت گاز همانند بهینه سازی مصرف گاز، مقاوم سازی تاسیسات و هوشمند سازی منتشر شده است.

حسن افتخاری افزود: کارکنان، پیمانکاران و عموم مشترکان گاز طبیعی می توانند ایده ها و نظرات خود را با محوریت نحوه بهره گیری از شرکت های دانش بنیان و نحوه استفاده از دانش موجود سازمان برای اشتغال آفرینی و کاربردی کردن پروژه های پژوهشی از طریق این فراخوان تا پایان فروردین ماه اعلام کنند.

وی ادامه داد: گازرسانی پیشگام به صورت پایدار، پاک، یکپارچه، شایسته محور، گسترده، ایمن، مشتری مدار و بهره‌ور از اهداف سند چشم انداز شرکت گاز خراسان رضوی در افق ۱۴۰۳ است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: متقاضیان شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارایه و ثبت ایده ها و نظرات خود با شماره تلفن ۳۷۰۷۲۲۳۸_۰۵۱ دبیرخانه نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.